lördag 8 februari 2014

FORTFARANDE KRASSLIGA





Mitt hjärta, min bäste vän, han som känner mig bäst av alla kom hem med bli-snart-frisk-fredagsblommor till mig igår. Han trodde nog som jag att igår skulle jag börja må bättre och vi skulle få en fin fredagskväll tillsammans och starta helgen. Men. Jag blev sämre igen:(




Hej vänner!




Igår kväll toppade jag med nästan 40 graderas feber och jag var riIIktigt risig, idag är status lite bättre (tack alla som lämnat en krya hälsning till mig både här och på instagram, kram till er alla). Jag försöker med små medel få i mig lite näring, för att orka stå på benen och ta hand om nästa familjemedlem som insjuknat:( Han som igår var frisk och serverade mig vätskeersättning med sugrör när febertoppen slog till. Stackarn:(


Nu kan man bara hålla tummarna så hårt man kan, att våra små slipper detta elände till vinterkräk!



Hoppas ni har en bättre helg än vad vi har!:)





KRAM













8 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Nejmen fy vad jobbigt. Hoppas ni blir bra snabbt.
Kryakramar fån Helena

Anonym sa...

Tycker såå synd om er!!! Tänker på er och hoppas ni blir friska snart.

Kram till er alla!

/Fia Å

Anonym sa...

Krya kramar till er<3

villa carolina sa...

Ååh så sött gjort med att ge bli-snart-frisk-fredagsblommor =) Vilka fina bilder du bjuder på,var har du hittat den där underbara ljusstaken??
Kryisar till er!
Kram/Linda

MITT VITA HUS sa...

Linda: Hej rara, tack för din hälsning. Den fina ljustaken kommer från Artilleriet, såå fin älskar den:)

Tack Fia och Helena och Anonym med för era krya hälsningar<3


Kram


M




Camillasnyahem sa...

Stackars er. Man är ju aldrig så matt och så sjuk som när man har vinterkräken, usch! Krya på er! KRAM.

Junitjej sa...

Krya på dig!

Anonym sa...

Hej! Vilket oerhört fint bord. Vart har du hittat det?
/ Hanna