lördag 8 februari 2014

DEN NYA GUIDEN








Har ni sett, eller kanske redan shoppat? Jag har nu uppdaterat mig lite i bloggvärlden och många bloggar har ju redan uppmärksammat denna nyhet. Jag menar såklart den nya Guiden av David Ehrenstråhle denna gång till The city of London. Jag gissar att vi kommer få se den på många håll, men själv känner jag mig nöjd med mina New York motiv (jag har ju Guide to Manhattan som hänger i tv-rummet och Monument Guiden, som fortfarande inte fått någon ram, utan ligger så fint i skåpet). Men skulle det någon gång komma en ny variant av Paris, så kanske det får bli en till;)


Guide to the City of London 2014 finns att köpa både här och här om man är sugen:)




KRAM







5 kommentarer:

piccole cose sa...

Visst är den fantastisk! För en anglofil som mig (och som dessutom har bott några år i denna underbar stad)så är den perfekt och faktiskt redan på väg hem.
Kram
Rebecca
http://femme.se/piccolecose/

Anonym sa...

Färgen ni har målat i sovrummet om jag inte minns fel, den lovikagrå. Har ni den på alla väggarna i rummet elr. bara som en fondvägg?
Upplever ni färgen som kall?
Har själv funderingar på att måla vårt sovrum i kanske den färgen. Troligtvis bara en vägg då.
Skulle vara tacksam för svar.
Kram Anna

HOUSE of ADELA sa...

Snygg som bara den men själv skulle jag vilja ha en "Eksjöguide":)
Det finns ju numera också lokala stadsguider;)
Hoppas du mår bättre rara!

Kram♥
Adela

Erika sa...

Den postern är verkligen sååå fin. Men här hemma finns alldeles för många svart-vita prints så jag får vänta tills det finns en bra plats...
Ha det bra!

MITT VITA HUS sa...

Anna: Vi har Lovikagrå i hela rummet:) Färgen är helt neutral, varken för kall eller för varm vilket är perfekt:)


Kram

M