lördag 15 februari 2014

ALLRA MJUKAST & HELT KLART BÄST







I natt ska jag krypa ner i underbara mjuka Beach House lakan. De är de allra bästa lakanen jag vet, såå mjuka & svala. Några nya set har hittat hem till mig, i plain white som jag gillar bäst!


Men först innan jag kryper ner i sköna sängen blir det lite god mat (grillad kyckling, halloumi och tzatsiki mmm) och mellomys med mina fina (+ en stor påse hemmakvällgodis;).



Ha nu en mysig lördagskväll vänner så ses vi i morgon igen!




KRAM









3 kommentarer:

ullie sa...

åhh hur mysigt är inte det där då . Har önskat mej såna. ser så goa ut

Är väldans trött idag efter helg jobb.

hoppas ni har en bra fortsatt helg kram

Fia sa...

Så mysigt! Har Plain White, smoke och band pebble! Alla så sköna och fina! Sov gott!

Kram

Nina sa...

Men alltså...VEM kan lägga såna pengar på lakan? Det är ju helt orimligt. Antar att du får bra rabatt för reklamen?