tisdag 28 januari 2014

TJINGELING





Här har batteriet precis laddat ur kära kameran, när jag var äääntligen ledig och skulle knäppa några kort! Så typiskt och precis när jag äntligen var ledig när ljuset var framme! Förresten känner ni det, att ljuset är på väg till oss (peeerfekt för oss bloggare, vi gillar ju inte direkt den mörka det-går-inte-att-få-till-en-enda-bild-för-det-är-så-förbaskat-mörkt-hela-dygnet-runt-tiden ha ha;)!? Jag har dock uppdaterat med mobilen några kort som ni hittar på instagram (@mittvitahus) om lite vad jag gjort idag, så ni får kika in där om ni är nyfikna på min tisdag:)


Hur mår ni förresten? Har ni haft en bra helg och har nya veckan startat fint?



KRAM








2 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Har sett att din dag varit bra på IG.
Så fint ni har det hemma hos er.

KRAM på dig fina du <3

Perlan ❥ sa...

Jooo då... det går fint att plåta ändå fastän det är mörkt... Blixt och manuella inställningar ;-)
Men visst fasen längtar man efter mer ljus och framför allt värme nu!!
kramis!