tisdag 7 januari 2014

SPRING NEWS FRÅN HOUSE DOCTOR 2014






Så fina nyheter från House Doctor och vårens kollektion Everyday 2014 bjuder oss på. Dessa korgskålar i porslin var ju bara hur fina som helst! Åker genast upp på önskelistan:)





Tjingeling!





Idag tog jag mig ner på stan en sväng på min lediga dag. Stan postjul är inte alls kul egentligen, men jag kände att jag hade några ärenden som var tvungna att uträttas. Det var mest reor överallt och alt kändes ganska så inte inspirerande. Jag stannade till på favoritbutikerna Esq och 200kvadrat och pratade vårnyheter och formex. Det var nog de mest intressanta egentligen och personalen i båda butikerna är ju bara den gulligaste så det är lätt att bli kvar ett tag;)  Men ni varför är det så i januari att man längtar så vansinnigt mycket på det som komma skall och varför tar det så lång tid innan vårnyheterna börjar komma in i butikerna!? Jag menar prejul så hittar man ju redan glittriga julkulor i augusti?


Iaf hittade jag en massa fina våriga pressbilder från House Doctor, som man kan inspireras av tills våren anländer på riktigt. Håll till godo för här kommer ett helt pastelligt gäng:)










Lite same same som tidigare kollektioner, men en del nya godbitar fanns det. Här kan du bläddra i katalogen och kika närmre på allt.




KRAM











9 kommentarer:

Nazima sa...

Tack för härliga inspo-bilder! Håller med dig, tråkigt med de urplockade reorna, inte så kul och inspirerande :( och bara det att affärerna tar in julpynt i sept-okt medans vårpynt och sånt kommer i mars-april när man skulle behövt det redan i januari, för att pigga upp sig lite.
Kramar

anettan sa...

Så mycket fint. Man blir så sugen på nytt nu till våren. Kram anette

Hem och Lycka sa...

Visst var det mycket fint! Ett par av korgskålarna kommer in till min lilla butik! :-)

kram Mia

baraetthem sa...

Wow så inspirerande bilder!! Supersnyggt!

Kram fredrika

Gabriella sa...

Man behöver lite inspiration och energi såhär i januari, så tack! Härligt att få drömma och längta lite:)

Sofia sa...

Så snyggt! Kommer köpa en del House Doctor från Confident Living här framöver ;) Kram kram!

Jenka House sa...

House doctor har mycket fint! Inspirerande! :-)

Nilla Q sa...

Fina bilder som gör längtan till våren ännu större!

Kram Pernilla

Vitae stilo sa...

Tänk om man hade plats att göra om vid varje årstid ;-) kommer ju så mycket fint...

Ha det bäst gumman<3

Kram
Helen
www.vitaestilo.se