onsdag 29 januari 2014

PÅ FAVORITHYLLAN I KÖKET & KÖKSFIX & RABATT HOS LANTLIV









Jag gillar inte att ha för mycket saker omkring mig utspritt överallt, det gör mig stressad. Däremot tycker jag mycket om att samla favoritsaker på ett ställe. Som till exempel på hyllorna i köket. Där samlas fina saker som jag tycker mycket om och som jag samlat på mig. I vår ska jag nog byta ut lite av sakerna mot lite blått (blått är ju alltid flott eller hur:), men det får bli när väggarna fått sig en uppfrächning och golvet blivit vitvaxat!





Hej hallå vänner!



Hoppas ni mår fint!?:)


Här sitter jag idag med planeringen av att fixa lite i köket! Vi ska även där göra i ordning, måla och byta lister och slipa golvet. Dock sitter ju hallen och köket ihop, i en liten öppen planlösning, så projektet där blir lite större än de tidigare så vi funderar på att ta in en firma som får slipa golvet åt oss. Längtar så efter att göra det lite ljusare i köket och vill gärna att det ska bli klart omedelbart (typiskt mig, är verkligen suuuperotålig ha ha):)



Vad gör ni idag då?





KRAM










Psst, passar på att tipsa er om att Lantliv Inredning firar jubileum och kör 20% på allt i butiken och webbshopen, så passa på att kika in och göra fina fynd! Koden för att få rabatten är "jubileum" och erbjudandet gäller tom. 2/2:)



14 kommentarer:

Ninelin sa...

Fint på hyllan!

Har faktiskt tagit det lugnt i dag, kroppen ville inte längre efter allt kul som varit.

Kram N

piccole cose sa...

Så fint, så fint! Får mig att sakna min hylla (som ligger nedpackad och magasinerad i väntan på flytt hem till Sverige igen). Själv ligger jag nedbäddad med en låsning i nacken och en inflammation i nervroten. LIte trist men blir säkert bättre tills i morgon.
Kram
Rebecca

http://femme.se/piccolecose/

Maria J sa...

Fint på hyllorna:) Ska bli kul att se köksmakeovern sedan:)

Kram

Karin Westerberg sa...

Snyggt som vanligt! Jag undrar var glaskuberna med värmeljusen kommer ifrån? Blev grymt sugen på att skaffa ett par! Tack för att du glädjer oss med din blogg! :) Kram

Karin Westerberg sa...

Snyggt som vanligt! Jag undrar var glaskuberna med värmeljusen kommer ifrån? Blev grymt sugen på att skaffa ett par! Tack för att du glädjer oss med din blogg! :) Kram

MITT VITA HUS sa...

Söta Karin, den kommer från House Doctor:)

Kram

M



Anonym sa...

Allt är jättesnyggt Mia, vart hyllorna ifrån?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Hyllorna är från Ikea! Hyllplan Hemnes och konsollerna har jag spraymålat vita, de kom i naturträ, hyllplanen var vita från början!:)

Kram

M


Gabriella sa...

Så fint! Härligt att få samla favoritsakerna på hyllan. Jag känner igen mig, jag blir också stressad av för mycket grejer utspridda överallt. Hellre ett samlat lugnt intryck för mig:)
Kram

Anonym sa...

Inspirerande! Undrar vart de där flaskorna med fåglarna kommer i från, det är väl oljeflaskor typ? Och den där flätade korgen i vitt porslin?? Trevlig torsdag!

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Japp olja och vinäger, de är från House Doctor:)Fin torsdag till dig med:)

Kram

M



TC sa...

Tycker din blogg är super mysig, men skulle vilja se mer helhetsbilder av ditt hem =) O lite fler bilder i något inlägg, ibland känns det så kort o sen dröjer de alltid till nästa inlägg.. =(

Linda sa...

Så fint! Undrar var korgen som ser ut att vara i porslin kommer från? :)

MITT VITA HUS sa...

Linda: den kommer från Fide Fajans på Gotland! Den är i porslin:)

Kram


M