onsdag 15 januari 2014

OCH SÅ KOM SNÖN






Och så blev det vinter, på riktigt! Ja hela marken är täckt med snö och det blåser kalla vintervindar och jag fick leta fram de varma uggsen för att inte frysa om tassarna. Jag längtade efter våren, men det här får väl vara ok ett litet tag till?!;)





Hej hallå!




Mår ni fint? Här har det varit lite-si-så-där läge, jag har slitits mellan allt för mycket jobb och lite för många andra bollar i luften. Luften gick liksom ur mig och jag ville bara sova bort huvudvärken som har spökat ett par dagar. Jag menar ena dagen håller man en döende cancerpatient i handen och pratar om livet och öden, klappar en varm panna och försöker trösta, nästa sekund ska man vara mamma och fru och styra med renoveringsprojekt, inte lustigt att man känner av det!


Idag blir det lite vila och återhämtning och kanske följa lite formexrapporter på instagram, inget annat!


Ta hand om er vänner!




KRAM









7 kommentarer:

Anonym sa...

Usch jag ibland blir det för mycket vad men än håller på med!

Låter som en kanondag med vila och instagramuppdatering från formex. Försöker också följa när jag tar en paus i jobbet :)

Ja snö har vi fått nu så det räcker tycker jag men det verkar ju fortsätta här i Söderköing/Norrköping/Linköpings -området.

Kram och ha en fin dag!

/Fia Å

♥ Fyra årstider sa...

Ta hand om dig och ta en egodag.

Kram Lotta

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Ja, nu har vi sannerligen fått vinter. Ta hand om dig. Hoppas att du får en fin dag i soffan!

På Selmas gata sa...

Jag kan tänka mig att det blir skarpa kontraster som tar på psyket. Men vilket viktigt jobb du har, både borta och hemma! Ha en fin dag och hoppas du får vila ut lite:) Kram/tanja

Anonym sa...

Hoppas att du har fått lite vila idag och nya krafter!
Kram
/Johanna

Gabriella sa...

Låter klokt att vila! Jag försöker tänka i de banorna jag med, och göra därefter. Ibland är det svårt men nödvändigt. Hoppas du kan få hämta nya krafter!
Kram

MITT VITA HUS sa...

Tack alla för era hälsningar, värmer att ni tänker på mig och skriver en rad här:)

Kram

M