torsdag 2 januari 2014

NU DANSAR VI UT JULEN






Nu julen slut slut slut...




Hej hallå nya året!





Här kommer årets första inlägg! Igår var jag alldeles för seg för att blogga men idag så:) Vi var ju bortbjudna på nyårsafton till våra vänner i deras spillrans nya hus ute på landet och det blev ganska sent men väldigt trevligt:) (och jag hade sedan tiiidig morgon på jobbet på nyårsdagen så det kan ju sammanfatta hur segt det var igår;) Hoppas ni med hade en fin start på nya året vänner!

Idag kör vi dansa-ut-julen här. Nu är jag trött på den och granen såg allt annat än pigg ut;) Några vita stjärnor får dock hänga med ett tag till, men allt det guldiga och juliga måste bort nu!





KRAM










10 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Det blir snart likadant här. Det känns så roligt att börja pynta till advent, men lika skönt att ta bort allt efetr nyår.
Förstår att du var seg om du jobbade också. Du får ta igen dig idag.
Kram och ett gott nytt 2014
Helena

chatarina sa...

Hej! Min gran står fortfarande kvar, den barrar inte något alls så det är nästan synd att kasta ut den, jag tror att den får stå veckan ut. :) Ha en god fortsättning!! Kram

Simply D.licious sa...

Ja det är samma sak här hemma och vi dansar ut julen för fullt ;) Lite vemodig är det allt men ändå lite skönt, och mer plats blir det också:)
Önskar dig en God fortsättning och Gott Nytt 2014!

Hälsningar Ulrica

LIFESTYLE and INTERIOR by Sessan sa...

Vi kom hem från STHLM igår så här har vi ju haft paus från eget julpynt, så jag låter det sitta till helgen men då ryker det här också ;)

Tack för bloggåret som gick, ser fram emot 2014 med allt vad du skall hitta på att inspirera med <3

Glada hälsningar
Sessan

Nazima sa...

Hej och tack för en inspirerande blogg!

Här dansade Julen ut igår ochså. Granen såg vissen ut och välte formligen helt själv så det var bara att plocka av allt pynt och slänga ut den.
Tomtarna plockades ochså undan, men alla stjärnor och jljusstakar är kvar fram tills tjugondedag Knut.

Kram

Anonym sa...

Så mycket fint pynt:)

God fortsättning till dig med!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Så mycket fint julpynt ni har!
Jag är så sugen på att slänga ut granen men tiden har tyvärr inte täck till. Det är inget annat än kalasande här hemma nu känns det som..;-)

Önskar dig en härlig helg
Kram fina du

Anonym sa...

Ja, det är bäst ni skynda er att röja ut julen för snart är påsken här :)
Det kanske är så att man borde tagga ner lite ist.
Varför denna hets? Hela tiden måste de ske förändring.
Kanske borde leva här och nu ist?
Kram från Anna

MITT VITA HUS sa...

Anna: Jag känner att med julen gör man ju som man själv vill, det är ingen tävling. Bara för jag slänger ut min slokande julgran behöver du inte göra det! Här har vi faktiskt lite jul kvar, t.ex.. vita stjärnor och ljusstakar i våra fönster och krans på dörren och jag lovar dig innerligt att jag lever här och nu, på riktigt!


Kram


M


Nazima sa...

Håller med dig Mia, man gör ju precis som man vill,.det är ingen tävling.
vår gran slokade ju och välte formligen själv, så där fanns liksom inget val och sedan tog jag tomtarna av bara farten. Ljusen är kvar här ochså , iaf till nästa helg.
Kramar