fredag 3 januari 2014

HAPPY FRIDAY








Amaryllisarna som tyvärr gick av har blivit ersatta med vackra rosor och doftande eucalyptuskvistar denna fredag. Vackra blommor för mig är lyx och jag vill gärna ha en fin bukett här hemma på fredagar i en fin vas! Vasen Dagg från Svensk Tenn är fortfarande en favorit här!





Hej fredag!






Här väntar strax jobb denna gråa fredag! Ja, jag tyvärr hela helgen och missar allt möjligt skoj som mina älsklingar ska hitta på! Jag hade ju min lediga dag igår och igår körde jag all-in på fix (kan man lugnt säga, satte mig för första gången i soffan sent på kvällen;) Det blev både städat, tvättat och bakat:)


Nu dags att göra lunch här till de små och deras söta vänner som är här!


Fin helg till er fina ni!




KRAM









8 kommentarer:

chatarina sa...

Den är så fin den där vasen, jag skulle så gärna vilja ha en likadan :) Kramar

Nazima sa...

Den vasen låg överst på min lista till tomten, galet fin. Får nog bli att spara ihop til len sån vad det lider eller kanske önska mig i 35-årspresent om sisådär 1,5 år framåt i tiden hursom helst jättefin!
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Å så fina och vasen är underbar!
God fortsättning du söta och en härlig kväll med;)♥

Kramar
Adela

Natasha @ Northern Light Blog sa...

These roses are beautiful, and certainly brighten up my Friday :) Thank you for sharing!!

Gabriella sa...

Så vackra rosor i din tjusiga vas! Härligt och vårigt, blev inspirerad:) Hoppas din jobbhelg går bra!

LIFESTYLE and INTERIOR by Sessan sa...

Vackert vackert <3 Å älska vasen!!

Jag har en eukalyptus buske i fönstret som jag kanske skulle nallar lite av i väntan på att Norska blomsterbutiker får in lite roligare blommor än Orkideer i massvis, rosor & hortensior.

Kram

Anonym sa...

Åå vilken underbar bild! 😍 Är det okej att jag delar den på Instagram om jag länkar till dig?

Ha en fin helg!

Kramar Josefine

MITT VITA HUS sa...

Josefin: Det går jättebra❤️