fredag 24 januari 2014

FREDAG & MJUKA PASTELLER HOS TINE K SS/14








Nu har Tine K kommit med sin nya katalog för ss/14. Vi ser mycket same same som vi redan sett nu i några år (det som man kanske är liiite mättad med?!), men jag ser några fina saker jag gärna skulle vilja ha till mitt hem (något i mjukt pastelligt rosa:)! Men framför allt inspireras jag av vackert stylade bilder i årets katalog! Här kan du bläddra i den:)




Hej fredag!





Här har jag kört fixa-inför-helgen-racet med Ica-storhandling och städ hela morgonen. Inte ligga och dra sig i det fluffiga duntäcket trots att det blev en aningen sent igår;) Igår var en helt tip top härlig kväll med hur god mat som helst (ni måååste bara gå och äta tapas på Aioli om ni är i stan;), ett par glas vin, mycket fniss och lite reseplanering:)  Vad vore man utan fina vänner:)


Nu ska jag kasta i mig lite ceasarsallad här till lunch och sen blir det mot doktorn (inget allvarligt bara check-up hos min vanliga allergidoktor:).



Ha finaste fredagen mina fina bloggvänner!





KRAM









5 kommentarer:

Anonym sa...

Inspirerande bilder, som alltid från Tine K:)

Tess sa...

Fina bilder , är de ifrån ditt hus ?
Har du sett Max-klippet? Det kanske är gammalt , men det är nytt för mig och jag visste inte vad jag skulle ta vägen när jag såg det första gången , skratta eller gråta ? :'D

Vitae stilo sa...

Älskar dessa ljuvliga pasteller, nu har kuddarna i soffan bytts ut mot ljusa godingar...

Hoppas du haft en fin helg raring.

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Perlan ❥ sa...

Kan hålla med dig om att det är lite same same med Tine K. Men man brukar alltid hitta några guldkorn man gillar :-) kraaam

Inredningsfreak sa...

Wow! Vilka fina bilder och hus. Jag själv på jakt efter ett nytt boende och drömmer om att köpa denna pärla ;) http://bit.ly/Mp9MZN Verkar dock inte vara ensam om att vilja det, den ser ut att få ”klickrekod” på Hemnet!