fredag 10 januari 2014

ÄNTLIGEN HELG







Ikväll blir det pizzafest här i huset med hemmagjorda goda salamipizzor - mmm!





Hej fredag & hej bloggvänner!





Det här går nog till historien som tröttaste veckan någonsin! Jag har verkligen varit helt utslagen efter jobbet. Längtar sååå efter sovmorgon i morgon (det är verkligen fördelen med att barnen blivit större, nu sover dom lika länge som en annan;):)


Har ni haft en bra vecka?


I helgen blir det sedan som vanligt stallet och sniffa på mjukaste mularna (åh det ä r verkligen som balsam för skälen och så välbehövligt efter tuffa jobbdagar:). För Emma som nu snart har ridit ett helt år, är lördagen bästa dagen i veckan. Hon älskar verkligen hästar och ni kan gissa om hon blev lycklig över julklappen som var ett ridläger (hon till och med grät så lycklig blev hon, det säger väl allt:). Helgplanen är även att slipa golvet i det nymålade sovrummet. Kommer bli såå fin där inne när det blir klart:)


Önskar er en superfin start på helgen vänner! Hoppas på att hinna kika in iaf någon mer gång under helgen till er:)





KRAM









9 kommentarer:

baraetthem sa...

Mums vad gott!!
Jag var också hästtjej när jag var liten och oj vad jag kan sakna den tiden! Det är ju något speciellt!

Kram fredrika

baraetthem sa...

Mums vad gott!!
Jag var också hästtjej när jag var liten och oj vad jag kan sakna den tiden! Det är ju något speciellt!

Kram fredrika

Anonym sa...

Hej!!
Varför har du tagit bort nya inredningsbilder på ditt hem och har så gamla bilder kvar ... på tex vardagsrummet var är tex den fina bilden på nya gubispegeln...du har ju rensat bort massor av nya bilder för så som du visar nu har du ju inte riktigtnte för du har ju ändrat massor det har jag sett....vill du inte visa ditt hem på bloggen...du är väldigt sparsam med att visa hela rum eller delar av rum...det kan ju inte bara hänga på dåliga objektiv...?
mvh anna

MITT VITA HUS sa...

Anna: Nej jag har inte tagit bort något inlägg jag publicerat. Menar du bilden på Gubi spegeln så har jag bara visat den en gång här i detta inlägg: http://mittvitahus.blogspot.se/2013/12/mellandagar.html

På Instagram har jag dock visat fler bilder, är de det du tänker på kanske!? Klicka på länken i höger marginalen om du vill komma dit ock kika om du inte har appen på mobilen dvs?! Anledningen till att jag inte kan visa någon helhetsbild är att jag inte har något objektiv som klarar det. Mitt 50 mm fasta blir det bara för litet med (också för vårt vardagsrum är allt annat än stort också), så det blir mest detalj/en liten del bild. Vi har inte gjort om mer i vardagsrummet än det du sett här. Tycker jag bjudit er på massor glimtar från mitt hem genom tiderna, kanske inte alla rum, men de flesta:)


Kram


M


Gabriella sa...

Ser härligt ut på din bild, bra start på helgen! Funderar också på hemmagjord pizza, fast imorgon:)

Nazima sa...

Hemgjord pizza är ju sååå gott! Din lördag låter inte helt olik min, stallet och ridlektion för min stora tös på förmiddagen, sedan hemmafix, dock projekt "ta ner juleljusen och vårpiffa hemma" ska bli sååå gött med att få in lite vår och ljusa färger hemma igen!
Kram och trevlig lördag!

Ninelin sa...

Hade svårt med omställningen från ledighet till arbete, så nu är det skönt med helg ;-)

Kram N

HjärtatsVitaHem sa...

Mums va gott! :)

Kram Jenny

Vitae stilo sa...

Hoppas din helg varit bra! Själv har jag varit i ett snörikt och kallt Sälen, som balsam för själen!

Kram
Helen
www.vitaestilo.se