måndag 9 december 2013

SÄGER DET IGEN & JULKLAPPSTIPS IGEN









Ok nu tjatar jag, men jag kom på den här boken Welcome Home är ju ett måste som julklappstips (själv är jag väldigt lycklig över mitt ex som jag fick av Leila i höstas). Tänk att ge bort till inrtedningsnörden, eller varför inte svärmor eller svägerskan till exempel:) Leila har den just nu signerad med hos sig i General Store tips tips!:)



Happy måndag till er raringar, själv jobbar jag all day long och det känns riktigt skoj efter att ha legat nedbäddad krasslig hela förra veckan!:)




KRAM







6 kommentarer:

Joanna Halvardsson sa...


Missa inte dagens lucka i julkalendern som innehåller en snygg ljusstake från Mysvrån design
Tror du skulle gilla den:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/12/julkalender-lucka-9.html

Erika sa...

Fick den förra veckan då jag inte kunde låta bli att klicka hem den och den är ju verkigen inspirerande! En julklapp till mig själv ;-) Hon är ju så duktig Leila!

Ha en fin dag!

Vitae stilo sa...

Visst är den bra! Och ett perfekt julklappstips, köpte den till mig själv för några veckor sedan.

Ha en fin dag Mia!

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Casa Loda sa...

Ja ett riktigt julklappstips. Köpte en till mig själv för ett par veckor sedan och en till systerdottern som födelsedagspresent. Gillar massor!

Ninelin sa...

Tack för tipset :-)

Kram N

Tess på Tilda och Mamma sa...

Står redan på min önske lista och hoppas jag varit snäll så tomten kommer med den.
/Theres