lördag 14 december 2013

PREMIÄR FÖR STYLE LEVEL


















I veckan var det premiär för nya Style Level. Ni kanske redan hunnit spana in den nya webbutiken?! Om inte gör det bums! Finns massor fint som passar för kommande helgdagar, glittriga smycken som piffar vilken svart klänning hur fin som helst, söta små clutches och vackra klänningar:) (Jag har redan premiärat en clutch från just Style Level på vår julfest i torsdags med jobbet:)




Tjingeling!





Här har vi precis tänt alla ljusen i huset och hällt upp både ett glas vin och en stoor godisskål. Jag ska bara sitta i soffan och mysa ikväll (sista avsnittet på "så mycket bättre" är ju och det vill jag inte missa:) och kurera min handled som jag lyckades landa på när jag gjorde världens vurpa inne i boxen i stallet idag (så typiskt mig! Snubblade på min egna fot ha ha ha och tog i mot mig med handen såklart! Var det inte fredag den 13 igår?!;).



Önskar er en fin lördagskväll nu vänner och jag lovar försöka hinna kika in till er snart igen, men det är bara så mycket just nu:)





KRAM








2 kommentarer:

Anna sa...

Riktigt mycket fint!
Trevlig helg!

KRAM

Anna
www.annasljusarum.blogspot.se

Vitae stilo sa...

Ja fina Mia! Du får inte vara borta så länge ;-)

Kanske du får en liten julkorg i veckan också....

Kram
Helen
www.vitaestilo.se