söndag 22 december 2013

NYTT & VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKLING








Utan att gå in på närmre om den (äckliga!) åkomma som drabbat mig (äter dunderdos pencillin och hoppas på att bli bättre snaaart:S) så kan jag säga att det har förutom att göra väldigt ont, gjort mig en aningen handikappad i den vänstra armen (japp samma som jag snubblade och landade på förra helgen). Ja, inte det bästa som kan hända mitt i allt julfix, men vad gör man?! Tur att jag är en mästare på att förbereda och tuuur att jag har världens bästa andra hälft som tålmodigt ställer upp på att hjälpa mig - med allt!! Idag har han förutom städat, fixat upp örhängen ur avlopp, rullat köttbullarna & griljerat skinkan, hämtat hem urgod vedugnsbakad pizza och som kronan på toppen sa han bara - ok när jag skickade ut honom för att köpa mig ett mörkrött nagellack. Ett Chanel - no. 18 Rouge Noir kom han hem med (jag tror nog att han fick bra hjälp i affären ha ha;)! Ja, jag säger det bäst! Iaf det lacket ska jag nu matcha med mitt röda läppstift och den svarta mascaran från samma märke (mascaran köpte jag i höstat och den är nog bland en av de bästa jag någonsin ägt!) i jul.


Min hjälte, ja jag säger det han är bästa mannen ever




KRAM









5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att ha en sån fin man. Kram och krya på dig. Annie

Vitae stilo sa...

Kära Mia <3

Hoppas verkligen du kryar på dig till jul. Och vilken fantastisk man du har!!

Sköt om dig!

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

anettan sa...

Det är kärlek det! Tråkigt att höra om dig....krya på dig. Kram Anette

Annika J sa...

Köpa nagellack det va inte dåligt!! Önskar dig God Jul och tack för en superfin blogg! Alltid ögongodis när jag tittar in! Kram!

m. sa...

Vackert!