onsdag 25 december 2013

MINA FIIINA KLAPPAR






Världens finaste klappar:)




Hej igen vänner!




Är ni sugna på att se vad jag fick i mina julklappar?:)


Jag fick något jag önskat mig länge och några lite oväntade saker, men ack så superfina! MacBook Air kom mina käre med och jag fick den faktiskt lite tidigare än julafton. Jag hade önskat mig en ny lap länge nu eftersom min gamla trotjänare börjat ge upp på mig. Tack kära älskade hjärtat för den fina fina klappen och även för den väldoftande parfymen:)

Den svarta Le Creuset grytan är en present från ett företag och var ett oväntat suuuperpaket, tuuusen tack för den snälla ni! Sen som ni ser fick jag även en ursöt svart paljettclutch från Malene Birger och ett doftljus från Diptyque som jag önskat mig! Riktigt fina paket och jag känner mig mer en bortskämd:)



Berätta vad ni fått för fint bloggisar?




KRAM








psst, Mitt hjärta fick en fin klapp av mig med, en dejt i storstan med hotellnatt, shopping, musikal och allt där till;)



12 kommentarer:

Nazima sa...

Trevliga klappar du fått! me like! Jag fick en Victoria Secret`s clutch samt en weekendbag från samma märke , dricksglas från Svenskt tenn, de med guld på kanten, sååå nöjd med mina klappar :-)
Kram

malincatrin sa...

Fina klappar!! Jag är också nöjd, fick en klocka från Marc by Marc Jacobs av min sambo samt nya träningsskor, en plattång och Alessi tower. Mycket nöjd!

Helenas enkla vardag sa...

Oj vilka fina klappar, förstår att du är riktigt nöjd.
Kram och god fortsättning.
Helena

[le] piccole cose sa...

Jag fick också heeeelt ljuvliga klappar. Min kärlek överraskade mig med ett set från Aqua di Parma med parfym, duschkräm och bodylotion, sen helt oväntat, ett par dundersnygga UGG:s.
Kram
Rebecca
http://femme.se/piccolsecose/

Anonym sa...

Själv fick jag en resa till Hawaii och en sprillans ny Porsche cayenne. Ja han är inte dålig min man, men han tyckte väl att jag var värd det :)
God fortsättning!
Kram Anna

Vitae stilo sa...

Tror att tomten hade valt lite lika julklappar till dig och mig ;-) Fick också grytan och parfymen, så just nu tycker jag själv att jag går runt och doftar helt ljuvligt.. haha...

God fortsättning fina <3

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Anna sa...

Åh såg den parfymen hos House of Philia också, är den så god som alla säger? Vilka fina julklappar! Kram

MITT VITA HUS sa...

Anna: Jodå det luktade väldigt gott! Dom hade tipsat mannen om den när han var och handlade:)

Kram

M


Anonym sa...

Hej! Åh jag fick armbandet från Cartier och lite grejer från Anine Bing:))...stövletter,väska och hatt:). Såå nöjd:)
Kram Lena

Anonym sa...

Då får jag väl jag också berätta! Min man gav mig en Paris resa i maj, en väska från Mulberry, presentkort på alldeles för mycket på Malene Birger, och en BMW X3, som jag önskat mig länge nu! Mycket nöjd! =)

Kram o Gott Nytt År!

/Inez

Anonym sa...

Hahaha, Ni är ju för roliga... Min man ger mig kärlek och omtanke, varje dag, för mig är det värt mer än saker och ytlighet. Vilken tur att vi är olika! Gott Nytt År! Tina

MITT VITA HUS sa...

Tina: Självklart är omtanke och kärlek värt mer än materiella ting! Men bara för man ger julklappar och små presenter till varandra utesluter det ju inte just kärlek och omtanke, det ger vi varandra dagligen med så så olika dig är vi nog inte;)


Kram


M