fredag 6 december 2013

JULEN HOS DAY HOME & RABATTKOD HOS HVITA VILLAN










Visst är årets julkollektion hos Day Home helt amazing, precis lika fin och i stil med höstens kollektion! Jag gillar verkligen mässingen, tillsammans med marmor och sten känns det bara sådär superjullyxigt:) Jag har några saker på önskelistan själv som jag skulle vilja ha här hemma när jag julpyntar, bland annat den där fina maffiga mässingstjärnan!


Den här snöiga fredagen får ni en fin rabattkod att använda hos Hvita Villan på Day Home. Koden: Hvitjul13 ger er 20% på både hösten och julen från Day Home (gäller dock ej på möbler!). Ange bara koden när du checkar ut för att erhålla rabatten.

Gäller tom. 15/12 och då hinner du få din order innan jul:) Happy Shopping nu vänner, själv vet jag precis vad jag ska klicka hem;) 




KRAM








3 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Tack för koden! Hos mig är det tävling om en bok från Smultrongården.
Kram och trevlig helg.
Helena

Ullis sa...

Mässingsstjärnan var ju bara såå snygg!!! 😍

♥Linda♥ sa...

Mmmm, man kanske skulle passa på och slå till på något fint då. Tack för tipset!

Fin fredagskväll!