måndag 2 december 2013

HALLÅ TOMTEN & HEJ MÅNDAG







Nu måste det ju vara ok att börja önska sig eller?:) Jag menar det är ju faktiskt december nu;) Om det nu skulle vara så att tomten läser här så önskar jag mig denna fina lilla svarta väska enligt bild ovan, den är från Marc Jacobs och heter Classic Q Percy och skulle vara en perfekt liten partyväska:)



Hej hallå vänner!




Usch börjar känna mig krasslig här:S Vaknade med ont i hela kroppen och huvudet den här måndagen! Nej sjuk har jag inte alls tid att bli nu punkt! Vad har ni för er idag då? Berätta gärna, det är så roligt när ni skriver en rad eller två till mig här:)



KRAM







6 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Vilken urtjusig väska! Du kommer att stråla i den!
Hoppas den hamnar under din gran!

Krya på dig!

Kram Maria

Anna sa...

Ånej... :( Här kommer massor av kryakramar! ;)

Anna
www.annasljusarum.blogspot.se

pillan sa...

Nä usch inga sjukdomar ni december...! Men här har jag hört att det snurrar både vattkoppor och magsjuka bland kidsen :/
Tvi tvi
Hoppas du känner dej piggare!

Ha d, PIllan

Ninelin sa...

Klart man måste få önska ;-)

Trist att känna sig hängig, men det är många som är det nu. . . tyvärr. Krya!

Kram N

baraetthem sa...

Oh lala vilken snygging!!
Hoppas du kryar på dig snart!

Kram fredrika

Anonym sa...

Tråkigt att känna dig sjuk :( Hoppas det går över och inte blir värre. Här är det jobb hela dagen med ett avbrott för ett läkarbesök. Har ett hemst nageltrång som de kanske ska skära lite i huuu!!!! :( Sen ikväll är utv samtal och betyg för sonen i skolan. Sen är det planerat att familjen ska äta en mysmiddag, det är ju ändå lill-lördag! Kram kram och kya på dig!

Fia Å