tisdag 31 december 2013

GOTT NYTT





Jag hade tänkt att ge mig på en årskrönika så här sista dagen på året (tänkte det kanske var dags för första gången på mina snart sex bloggår!;). Men tiden sprang iväg och jag hann inte riktigt med det tyvärr:S

Men till er vill jag säga, från mitt hjärta, Tusen tack för att ni finns och framför allt för de fina små ord i kommentarer och mail som värmer långt in i hjärteroten. Jag hoppas ni får en fantastisk strålande glittrig fin start på det nya året. 2014 kändes så avlägset nyss, men nu är det helt plötsligt här! Nytt år och nya utmaningar och mycket roligt att se fram emot och bakom mig lämnar jag ett riktigt fint 2013 med många fina minnen att bära med sig.




Happy new nu vänner, vi ses nästa år:)




KRAM















11 kommentarer:

Jennifer - Love and Respect sa...

Gott Nytt År :D

Anonym sa...

Gott nytt till dig med fina ♥

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Gott slut, Mia! Mot happy 2014!

Maria i Lilla villa vita sa...

Gott nytt år fina Mia!

Kram Maria

Lisa sa...

Gott nytt år på er med =)

Anonym sa...

Gott Nytt År till dej & din familj. Vill att du ska veta att jag läser din blogg varje dag(men är dålig på att lämna kommentarer)Kram/Marie

Isn't she lovely sa...

Gott Nytt År till dig också!

Gabriella sa...

En fin nyårsafton och Gott Nytt År till dig!:)
Kram

Anonym sa...

God fortsättning på det ny året och din fina blogg.
Jag undrar vilket nr du har på ditt Chanel läppstift?

Vitae stilo sa...

Önskar dig ett gott och fint nytt år Mia!

kram
Helen
www.vitaestilo.se

Vem är Dyrafina? sa...

Gott Nytt År själv!
Och visst kommer väl 2014 att bli ett gott år..?
Det måste vi hoppas.
Dyrafina