söndag 8 december 2013

DESSA BRAIGA RABATTKODER













Blå vitt porslin kan vara det finaste porslinet som finns, klassiskt och tidlöst. Två spode muggar med öra står på önskelistan till tomten denna jul:) (om tomten undrar så kan han hitta dom här;)





Hej andra advent!





I år har jag bestämt mig för att inte ge mig ut och julklappshandla utan i år ska jag klicka hem det mesta. Så himla smidigt att hämta ut här i affären på väg hem från jobbet istället för att rusa runt i kylan på stan:) Hur ska ni göra?

Ni som jag, ni älskar väl rabattkoder?;) Jag googlar nästan alltid innan jag klickar hem någonting, det finns alltid en massa trevliga koder att hämta här och där (ibland får ni ju dom här på bloggen med;)! Ett ställe som där du alltid kan hitta rabattkoder är Gratislandet. Så om du nu som jag ska klicka hem julklapparna så ta och kika in, kanske just den butik (det finns över 2000 koder från mer än 500 butiker;) du tänkt handla ifrån har en kod upplagd där att hämta, perfekt eller hur:)



Ha en fin advent nu fina ni, här ska det bli julgodisfix!




KRAM






Detta inlägg är i samarbete med Gratislandet.


3 kommentarer:

Vitae stilo sa...

Älskar allt julgodis fix, snart dags att göra en ny sats av rocky road... Jag har faktiskt också knappat hem det mesta, bara man vet vad man ska ha är det toppen. Har dock lovat lilleman att vi ska gå på stan till helgen, hann ju inte det förra gången han var här.

Hoppas julgodis baket gick bra fina <3

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Isn't she lovely sa...

Tack för tipset! Rabatterat är en annan bra sida med…ja rabatter:)

Jag både klickar och handlar live. Sambon och jag har som tradition att ta en dag för oss själva när vi försöker beta av de flesta inköpen, fika och mysa - utan barnen…

Kram!

malincatrin sa...

I år har jag (och min sambo) gjort en kombination, vi har handlat lite i butik men en del på nätet.. Fiftyfifty skulle jag nog kunna säga. Det bästa är dock vårt mål att vara klara tidigt, och se på är redan klar för i år :)