måndag 18 november 2013

VAB-MÅNDAG









Rebloggar en riktigt gammal bloggbild jag hittade idag! En vacker vit amaryllis i all sin enkelhet, jag tycker bäst om dom som snittblomma faktiskt och siktar på att till helgen köpa hem några (om jag hittar). Tycker det är liiite tidigt att julpynta och slänga upp stjärnor, men vinterpynta känns helt rätt, framför allt när det kommer till blommor:)


Annars här hemma kör vi fortsatt Vab med snor och hosta och allmänt krassligt läge! Vad gör ni idag vänner?




KRAM









7 kommentarer:

Ti sa...

Vita amaryllis är min favoritblomma till jul. Är allergisk så hyacinter går tyvärr fetbort.
http://julklappstips.blogg.se

Ti sa...

Vita amaryllis är min favoritblomma till jul. Är allergisk så hyacinter går tyvärr fetbort.
http://julklappstips.blogg.se

Anna sa...

En vacker Amaryllis passar i alla lägen!
Tråkigt med alla dessa förkylningar. Krya på er!
Ha en skön kväll.
Kram Anna

vitagavlar.blogspot.com sa...

En sån vacker bild!!
Kram Lisa

Bromans Bravader sa...

Samma här - för tidigt med själva jul/adventspyntet men "vinterpynt" har det blivit lite av och det får smyga sig på allt eftersom.
Kram jannike

Ida sa...

Jag vinterpyntar också nu, det är så härligt! Krya på sig, kram!

Ulrika sa...

Längtar efter att börja pynta lite... Blir nog ett besök på Bokhållaregatan först;) Är inte så mycket för rött till jul och då kan man ju smyga in lite pynt & blommor redan nu!