söndag 10 november 2013

SÖNDAG & FARSDAG





Så fort jag lägger upp en bild på vår tvbänk i vardagsrummet får jag frågor var den kommer ifrån, de flesta kanske redan vet vid det här laget att den kommer från Baazar. Vi har haft den nu ett bra tag och vi är så nöjda med den (tidigare hade vi Bestå-skåp, ni vet de där från Ikea;), de har vi numera uppe i tvrummet, där barnen hänger mest. De är verklgein den perfekta förvaringen för spel, dvd:er, dansmattor och allt annat som man inte vill ska synas:)! Lyktan och lampa Tine K/Blackballoon.





Hej hej!




Idag är det farsdag! Firar ni? Det gör vi:) Tjejerna har fixat små söta presenter (kort och pärlplattor!), sen har vi köpt en liiiten present från hans favoritbutik till honom. Sen blir det god farsdag-middag, nämligen Pulled Pork som jag gett mig in på att göra (första gången, håller tummarna att det blir bra nu:S)!



Hoppas ni har en fin söndag!




KRAM










4 kommentarer:

Ida sa...

Hoppas pulled porken blev bra, det är så underbart gott!
Den där lyktan är jag alldeles kär i, stod och höll i den idag men den var nog mindre..vet du vilken storlek du har? Jag gillar att den är så enkel att man kan lägga lite mossa och dekorationer bredvid ljuset. Trevlig söndag, kram!

MITT VITA HUS sa...

Ida: Jag tror det är storleken M på min lanterna:) http://www.blackballoon.se/lantern

Kram

M


Anonym sa...

Älskar den där tv-bänken och har funderat ett x antal gånger på köp.
Men, hur funkar det med o ha en box, dvd eller dyl inne i skåpet? Måste man ha luckorna öppna då för att byta kanal etc?
Vore jätteglad för svar.

Kram

Sara sa...

Oj vilken mysig butik detta såg ut att vara.
Hamnade på din sida av en slump, så jag har dålig koll på vilken "stad" du menar?
Var ligger butiken?

Tack på förhand, /Sara