tisdag 5 november 2013

NYA SOFFAN ÄR HÄR






Mina drömmars soffa. Äntligen är den här. 
Kuddar i soffan kommer från Chhatwal & Jonsson/Esq, Pläd också Chhatwal/Länna möbler, Soffa Howard från Englesson/Lindholms, Camp Table Day Home/Esq.



Tjingeling!




Ja ni förstår säkert min lycka. Att äntligen ha mina drömmars soffa. Vår fina vita Howard. Jag som hade sådan tygångest, ville ju ha den riktigt kritvit och inget annat och jag måste säga att det blev sååå bra tillslut. Än känns det såklart ovant att se soffan när man kommer in i vardagsrummet, och det är en aningen kalt eftersom matta saknas, även ett bord (vårt runda Chicago har flyttat en våning upp till tv-rummet!).

Idag ska jag ge mig ut och kika på en ny matta (en utmaning kan kan man lugnt säga, det här med mattor är så svårt!).



Vi ses snart igen, tills dess ha en fin dag!



KRAM







6 kommentarer:

pilotfrun sa...

Snygg!!!! Liknar vår soffa som är magasinerad där hemma i Sverige. Fast vår har mässing på hjulen. Älskar Howard!
Kram
Rebecca
http://pilotfrun.se

Nazima sa...

Superfräscht! Lycka till med mattletandet!

Kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Supersnyggt!!
Ska bli spännande att se vad du hittar för fina matta..:-)

Kram på dig

Anonym sa...

Superfint! Gillar verkligen ditt val av soffa:)

Jennie Bergius - färg och kärlek sa...

Tjusigt!!

<3 Jennie

Gabriella sa...

Åh så fint det blev! Ett lyckat val:)