söndag 17 november 2013

NYA GRRR-IGA NIKE








Ni som hänger med mig på instagram (@mittvitahus) vet ju att jag kör hårt nu med pw's. Faktiskt så mycket nu att jag totalt slitit ut mina kära gamla Nike! Herrejisses har det hänt någon gång innan ha ha;) Jag har trivts så himla bra med den modellen jag hade och jag ville gärna ha ett par likadana, men i alla affärer här i stan fanns det bara i de färgerna jag inte ville ha! Ja jag vet sjukt, men man vill ju inte bara ha bra skor, man vill ju ha ett par snygga också;) (eller så som de trendiga säger snabba skor;)! Men med lite googling fanns jag mina, i coolt grrr-igt mönster (här på Zalandos, fast mina kom visst med svart skosnöre?!) och med lite mer googling hittade jag en fin rabattkod (här) att använda (rabattkoder is the shit;). Igår premiärades de, runt ån i stan minsann och oj vilket flyt jag hade:)



KRAM










9 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Snyggelisnygga!
Vad duktig du är, PW borde jag ta tag i, kommer aldrig igång och det finns alltid "ursäkter".
Kram jannike

Maria sa...

Åh nu blev det jobbigt;) vilka snygga skor!! Får önska mig i födelsedagspresent

Maria sa...

Åh nu blev det jobbigt;) vilka snygga skor!! Får önska mig i födelsedagspresent

Anonym sa...

Det är ju inte dom på länken! De på länken har ju inte bara rosa skosnören de har ÄVEN rosa PLÖS! Jag gillade dina bättre dock, har du klickade hem dina från länken?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Det är de i länken jag klickade hem! Tänkte faktiskt inte på att även plösen på bilden var rosa! Gillade de jag fick bättre jag med faktiskt!

Kram

M


Anonym sa...

Jättebra att du kommit igång! Jag rekommenderar att du börjar löpträna när du fått upp kondisen lite. Ger så mkt mer kraft, styrka och viktminskning än att "bara" gå! Lycka till.

alexochcarin sa...

Coola, och visst blir träningen Så mycket roligare när man känner sig snygg:)
Hoppas du haft en fin helg.

kram
/A

Vitae stilo sa...

Hoppas du haft en fin helg fina Mia! Så tragiskt med din mans kollega, precis som du skriver, men vet aldrig när det kan hända och vem det kan hända. Man skall vara rädda om varandra!
Hur ser din dag ut på torsdag, kanske åker ner till Linköping ;-)

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Junitjej sa...

Så himla snygga!!