onsdag 6 november 2013

NY LAMPA, JULROS & RABATTKOD TILL ER




Jag är helt kär i vårt vardagsrum just nu, jag trivs sååå med det ljusa golvet, de nymålade vita väggarna och nya vita soffan. Idag har jag piffat med en ny lampa och en julros i en vacker mässingkruka!
Bord Camp Tabel Day Home/Esq, Lampa Tine K/ Ellis Corner den vita skärmen/Blackballoon, mässingkruka Hortus/Svenskt Tenn.




Hej finaste ni!




Idag sprider solen ett svagt ljus i det grå Novembervädret, det sägs att julen är på intåg och ja det är den. Den mysiga juletiden som jag älskar (sen kan vi gärna slippa januari till slutet på mars för min del;)! Jag köpte faktiskt juletiketter igår och lite annat juligt och idag har jag satt en julros i en kruka!

Idag har jag en fin rabattkod till er från Ellis Corner. Ni får 20% på hela sortimentet. Massa fint har kommit in i webshopen i dagarna och det passar ju perfekt att börja handla lite julklappar kanske:) Ange koden: MITTVITAHUS när du kommer till kassan för att få rabatten!

Gäller from. idag tom. 13 November 2013. Happy Shopping!




KRAM










11 kommentarer:

Ahu sa...

Love every single photo! :)

Ahu

lavantabahcesi.com

HOUSE of ADELA sa...

Goooosh vad snyggt!!

Kramar
Adela

Fröken K och livet på landet sa...

Oj jisses vad snyggt! Förstår att ni är jätte nöjda! Soffbordet ser fantastiskt fint ut också...är det betongskiva på det?


Ha det toppen!


Kram karin

Anonym sa...

Hej,

Fint bord i bakgrunden:). Är det från House Doctor?

Mvh/ Helena

MITT VITA HUS sa...

Karin & Helena: Ja bordet är från House Doctor, det med betongskiva på! Dock har jag bara lånat det från Butik Esq för att prova storlek tillsammans med mattan som jag med lånade så nu är bordet tillbaka i affären och jag väntar på att hitta mig ett bord, kanske av den typen som ska passa till soffan. Vet dock inte än vad:)

Kram

M


LOPPISLIV sa...

Ohlala så fint det blir!!
Lampan är jättefin och bordet till, Snyggt!!! ja golvet gillar jag ju också som du vet :-)))
Kraaam Paula

Gabriella sa...

Åh ser ju så fint ut hos dig!:)

Anonym sa...

Vilken storlek är det på lampskärmen ? Gillar din blogg och alla fina bilder som du delar med dig !
Allt gott !
Kram Nina R

Anonym sa...

Hej! Tänkte bara hör vart golvet är ifrån? Skulle vilja ha något liknande :-)
Tack på förhand

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Golvet är en ekparkett från Kährs som vi slipat och vitvaxat!

Kram

M


Anonym sa...

Hej! Lite sent .. Men jag undrar såå vilken storlek det är på mässingskrukan? Kram Linda