fredag 8 november 2013

NU HAR JAG TAGIT HELG







Yrvaken efter alldeles för få timmar sömn efter nattjobb blev jag hämtad av min fina vän som ville åka in till stan en liten sväng. Såklart hamnade vi ju i en av favoritbutikerna. Vännen köpte en urfin stjärna som jag är liiite avis på, men jag slog till på en påse goda ostar från Norins i stället som fick följa med hem och vet ni, jag köpte faktiskt de första två julklapparna idag:)

Nu ligger jag här i sköna nya soffan supermätt och lite rosig om kinderna efter en stor tallrik Tapas och ett riktigt gott Ripasso-vin!


Jisses så skönt det är att det är helg, eller vad säger ni?!:)



KRAM










3 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Helt uuuunderbart!!!
Kram Jannike

Silje sa...

Den butiken ser alldeles fantastisk ut!

Anonym sa...

Nemen åh! Så länge som jag har följt din blogg men inte vetat att du också är från/bor i Linköping! Vet inte hur jag har missat det, men både Esq & Norins ost är stora favoriter så det var väl därför jag fick upp ögonen och insåg varifrån bilderna var tagna (; Tack i alla fall för en toppenblogg med fina bilder & bra inspiration! Kram Caroline