fredag 29 november 2013

IT'S FRIDAY & ADVENT NÄRMAR SIG






Nya vita julstjärnor ska alldeles snart upp i våra fönster (fast tjejerna har redan fått upp varsin i sina rum, de kunde inte vänta ända tills på söndag;) Dessa är de fina jag köpte på stormarknaden, riktigt bra kvalité måste jag säga, tjockt kritvitt papper och smart stängning så de hänger rakt och fint!




Hej freeedag!




Sitter här i soffan och försöker vakna till liv efter nattjobb, gudars så segt det var idag:S Men det är så skönt att det är fredag redan, veckan gick verkligen hur fort som helst! Nu väntar jag strax hem alla mina älsklingar och vi ska tända ljus, laga god mat, hälla upp ett glas rött och poppa massa popcorn till fredagsmyset! 



Happy helg start till er alla!




KRAM









6 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Köpte samma stjärnor, blev imponerad av hur fina de var.
Hoppas du vaknat upp ur dimman?! Jag har feber ikväll och vi har ju planer för helgen, så jag hoppas jag är bra i morgon.
Kram Helena

Daschans pert & inredning sa...

Vill gärna se hur dom blev i fönstret ;) ser fina ut. Var köpte du dom? Letat och letat i hela Uppsala efter enkla, vita! Du har såå fint hem och fin blogg!!!

MITT VITA HUS sa...

Daschan: på Maxi, har inte satt upp de stora än, de små ser du en bild på instagram från Alice rum och en stjärna uppe! Tack för fina ord!

Kram

M


Gabriella sa...

Så fina stjärnorna ser ut!
Det lät som en härlig kväll:)

Tinas lilla vrå sa...

Åh vilka fina julstjärnor! Verkar så bra med stängningen som gjorde att de hänger rakt, vilket jag annars brottas med varje år! Kan man handla de i butik/webbshop någonstans. Jag bor i Stockholm!

Kram T

Ann-Sofie sa...

Hej!Stjärnorna tillverkas av Star trading, finns som sagt lite överallt, ica maxi t.ex och här och där på nätet, sök på sidor som säljer lampor. MVH Ann-Sofie