söndag 10 november 2013

HÄR KOMMER FÖRSTA JULKLAPPSTIPSET










Jag tror jag dog sötdöden när vi i fredags var på stan jag och min vän! Vi var nämligen inne på Polarn & Pyret, och där hängde bland nyfödingkläderna den allra sötaste lilla mjuka dressen jag nog någonsin sett (mina små hade faktiskt en liknande när dom var nyfödda men inte lika söt som denna)! Om det var så att man väntade smått hade jag nog bums lagt vantarna på en, i både den grå färgen och i den creamvita, men nu är ju fallet inte så och tyvärr har ju vår lilla kusin T redan vuxit ur bebiskläderna, då han redan hunnit bli nästan sju månader. Men till er som kanske väntar eller har någon ni kan ge bort den tills så är det dagens julklappstips. På Polarn & Pyret alltså:)




KRAM










9 kommentarer:

Ninelin sa...

Gud så söt! :-)

Men nu blir det till att vänta på barnbarn ;-)

Kram N

Anonym sa...

Ja inte vet jag om det är "endast" med 399 kr för en bebisdress som är urvuxen på nån månad? Det är kanske jag som är snål? ;)

Mimmi sa...

Så söt, Önskar att jag har någon så liten att ge den till...

Mvh Mimmi

Anonym sa...

Men så fin!

Camilla sa...

Suuuupersöt :) Sonen blir 7 månader denna månad så då har han också växt ut den, synd som attan!! Du vet väl att jag har en ny matbild-tävling på min matblogg? Så skynda dig in och tävla om produkter värda över 1000 kr om du inte redan gjort det :)

Anonym sa...

Söt men jag tycker huva är så opraktiskt på bebisplagg!

Sofia

Perlan ❥ sa...

Megasöt! :) Men inga små bebisar varken hos mig eller hos släkten :)
kraaam

Anonym sa...

Jag som blivande mormor går i väntans tider , kan tipsa om Kappahl också har så fina. Till bättre priser.

www.missfixtrix.com sa...

Såg en liknande på Kappahl eller lIndex och kommer absolut köpa en till lilleman. Underbart mysigt under overallen:) Johanna