torsdag 7 november 2013

GOD MORGON






Visst sa vi att det var okej att börja med julen?!:) Julen är ju faktiskt som bäst innan, det tycker jag iallafall! Jag har redan spanat in den finaste julskyltningen här i stan och oj oj så fin den var hos Esq (än så länge finns det ingen webbutik med Esq finns att följa på instagram om man vill som @butikesq). De har verkligen årets finaste julstjärnor hängandes där i skylten och i butiken hittade jag de fina snöflingorna i papper från House Doctor som jag bara inte kunde låta bli att ta med mig hem. I affären mittemot 200m2 hittade jag de fina juletiketterna som kommer bli så fina på paketen i år (tänk vita tjusiga paket med guldiga snören)! Nu längtar jag på riktigt efter julen:)


Nu ska jag ta och sova lite här, det blir en natt till på jobbet sen tar jag helg!


Ha en strålande dag!



KRAM








7 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vad härligt att du längtar. Önskar jag kunde göra det också. Nu lyssnar jag på The Holiday´s filmmusik för att komma i rätt mood.
Sov gott min sköna..
Kram Helena

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag längtar jag med, det är faktiskt bästa tiden före. På juldagen gillar vi att mysa men sen skulle jag kunna slänga ut allt igen. Nyår ska inte innehålla jul hos mig. Men det betyder att man får börja tidigt i november också;)

Kram Teres

Weronica - En mammas dag sa...

Vete sjutton om jag nämns att använda mina etiketter framöver - de är ju så vackra :) Hoppas du sovit gott!

Perlan sa...

Superfina etiketter och stjärnor! Riktigt längtar till julen nu :)
kram

Ninelin sa...

Dessa gillade jag :-)

Kram N

Miss Tess sa...

Så fina etiketter. Extra kul att göra julpaket med de rätta detaljerna!

Kram kram

Anonym sa...

Ha en härlig helg. Kommer att komma ihåg var jag sett dessa först. ;)