tisdag 26 november 2013

FUNDERAR PÅ DENNA LAMPA?!




Tjing igen!




Som sagt hörnet i matdelen är ju ganska mörk och jag tror det skulle passa med en lampa där! Har nu ett tag spanat in denna från Tine K som jag gillar i massor. Men så kommer ju beslutsångesten grande in, vilken färg ska man välja på foten då? För skärmen har jag bestämt ska vara vit, det gillar jag mest och det passar till de vi redan har!

















Är mest för vitt, men blir det för vitt? Ska man bryta av med en svart fot? Ni som är så rara kan väl säga vad ni tycker, pretty please innan jag bestämmer mig:)





KRAM









24 kommentarer:

4inspo sa...

Med tanke på bilden innan ifrån matsalen tycker jag absolut den svarta. Tror det väger upp alltsammans. Älskar själv vitt så det är alltid mitt första val men här tror jag på svart.

Karin Westerberg sa...

Håller med föregående talare! Absolut den svarta foten! Annars tror jag inte den kommer synas mot det vita golvet och väggarna. Låt lampan bli en blickpunkt! Den är ju absolut värd det :) Själv är jag supernöjd med ditt gamla Tine K bord! Har du ingen abstinens efter att blivit av med den? :) Lycka till!

Bromans Bravader sa...

Oh ja, den där är så snygg! Tycker absoult svart fot, bryter av supersnyggt mot det vita du har.
kram jannike

Therese sa...

Svart:)

Therese sa...

Vitt:) för att bryta av lite!

Therese sa...

Svart:)

Therese sa...

Svart:)

Linda sa...

Utifrån bilden av ditt v-rum tycker jag helt klart svart. Jag är själv för VITT i inredningen men personligen tycker jag man måste bryta av med andra färginslag för att göra inredningen mer "intamad och synlig" och för att inte allt bara ska flyta ihop liksom. Och du som har så mycket fint tror jag det skulle göra stor skillnad med att bryta av lite med fler färgskalor än vitt (behöver ju inte vara "färg", men kompletterar man med t ex mer grått, svart och får in lite varmare toner från t ex trä så tycker jag inredningen får ett lyft och inte bara "flyter ihop". Sen tycker jag (nu när du ändå frågar om åsikter ;) ) att med en svart lampfot i hörnet vore det fint att ha något svart på matsalsbordet för att knyta an punkterna i rummet (kanske en svart taklampa eller svart blomvas/ljusstakar) Good luck!

Anonym sa...

Svart!!

Anonym sa...

Svart är det självklara valet!

Audry sa...

Svart :-)

Audry sa...

Svart :-)

Audry sa...

Svart :-)

baraetthem sa...

Jag är så mycket för vitt jag med men kan nog vara fint att bryta av med svart fot. Som är väldigt snygg förresten!!

Kram fredrika

Gabriella sa...

Så fint med båda två! Men jag tänker att kanske svart kan vara något? Så det bryter av lite så där du vet. Lycka till med valet:)
Kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla rara du<3

Såå fin, lägger min röst på svart fast den vita är också jättefin!
Inte till mycket hjälp kanske..;-)

Kram på dig

Anonym sa...

Svart, helt klart!

Zalina - mamma till två sa...

Svart is it

Ulrika sa...

Svart! Om ni väljer att ha den foten... Annars skulle ByRydens lampfot i mässing vara fint!

Anonym sa...

SVART! Vitt blir sovrum... :)

Anonym sa...

Jag tycker varken fot eller lampskärm. Varför inte bryta av med ngt helt annat. Skärmen har du ju redan i taket.

Anonym sa...

Så himla fin, jag röstar på svart till ditt underbart fina hem <3

Kram
Anna.P

Anonym sa...

Bryt av med någon helt annan lampa!

Marita sa...

Svart 👍