måndag 25 november 2013

EN LITEN UTMÄRKELSE









Hade faktiskt ingen aning men sååå roligt att hitta sig själv i en liten utmärkelse där Scandia Mäklarna listat de 100 bästa Design & Inredningbloggarna. Här kan du kika in listan, många av mina absoluta favoritbloggar är med vilket gör mig extra stolt över att få med finnas med:)

Tack Scandia Mäklarna & tusen tack alla ni rara som kikar in här till mig om dagarna, ni förgyller dom verkligen:)




KRAM



M







Psst, vet ni vad jag åt nyss?! Nej såklart vet ni inte det, men jag kan berätta att det var julvört med julskinka och senap och det var sååå himla gott, tror jag längtat hela året efter det faktiskt;)




2 kommentarer:

LIFESTYLE by Sessan sa...

Stort Grattis till dig fina!!

Å Julvört med julskinka, jag DÖR :D
Har en julskinka i kylskåpet & fick lust att griljera den typ NU

Glada Hälsningar
//Sessan

Marthina, Holmbytorp sa...

Grattis till den fina utmärkelsen! Nu blev jag ju oerhört sugen på en skinkmacka också... :) Kram.