lördag 26 oktober 2013

TODELOOO







En bild från fina butiken Lantliv i Leksand, visst är det fint stylat!? Bilden har jag lånat här från rara Gunilla som äger Lantliv:)



Hej hallå!




Här gick veckan tokfort och helt plötsligt var det helg. Jag har inte hunnit kika in till en endast liten dag ju men jag har saknat er massor:)

Tyvärr blir det inget långt inlägg här idag, för jag är bortbjuden ikväll på trevligheter. Men jag ska nog snart hinna kika in till er igen, vi har ju nämligen tagit höstlov här och en veckas ledighet väntar:)


Önskar er en fin lördagskväll vänner!



KRAM









4 kommentarer:

Casa Loda sa...

Mycket fina saker på bilden! En av kuddarna i soffan har jag nyss beställt och väntar på att få en plats i min soffa!

Trevlig kväll till dig!

Anonym sa...

Hej!

Jag såg att din dotter går på en ridskola här i Linköping och jag är lite nyfiken på vilken ridskola det är? Letar runt lite efter en som verkar mysig och bra..

Kram W

Mirre Syr sa...

Riktigt fin inspiration! Ser fram mot fina inlägg under höstlovet! :)

Helenas enkla vardag sa...

Hon har så mycket fint Gunilla! Och bilden du lagt upp är ju jättefin.
Kram fina Mia.
Helena