söndag 13 oktober 2013

PEPPAD TILL TUSEN









Lite nytt hemklickat till mig från Rönnisch. Det blev nya tights och ett basic linne i svart. Jag är så himla peppad till att röra på mig just och det brukar ju alltid gå ännu lättare med lite nya träningskläder;)




Hej på kvällskvisten!




Nu sitter jag här och bloggar, nyduschad efter en lång promenad i mörkret (jag var så fin och syntes så bra i min nya fina knallrosa reflexväst som jag fått idag, tack honey:). Jag har känt sån energi den här sista tiden och verkligen kommit igång med ordentlig träning igen (fast jag är glad över att jag höll igång i sommras, för det märks nu! Även om jag dippade några veckor där när jag hade halsont och var krasslig:).  Jag önskar verkligen att jag var en löparmänniska, fast jag kommer nog aldrig dit (det hjälper inte ens att jag peppat med den här boken;). Det är nog inte min grej! För min del får det räcka med powerwalks. Nu gäller det bara att hänga i, inte tappa sugen, inte bli sjuk igen och komma av sig. 


Nu krypa ner i sängen, i brist på soffa att krypa upp i, den hade visst flyttat när jag kom hem från jobbet (nu är det bara några veckor kvar innan den nya kommer, tjohoo:)!


Ha en fin fortsatt kväll!



KRAM









6 kommentarer:

Weronica - En mammas dag sa...

Så roligt att vara i gång på allvar - heja dig!

Sanna sa...

Hej!

Jag har också en massa vikt att bli av med och tänkte bara tipsa om Itrim eller Xtra vaganza. Att äta deras VLCD soppor är helt okej när det gäller en kortare tid och jag har nu gått ner 10 kg på 3 veckor! Detta ger mig en skjuts och motivation att orka fortsätta min långa resa. Jag har tänkt äta detta fram till jul och sedan gå över till 5:2 eller Viktväktarna för en lite långsammare viktminskning. Jag räknar med att ha gått ner ca 15 kg tills dess och jag vet att det funkar!

Jag har sett att du försöker med lchf men kan bara säga att det funkar inte för alla. Jag gick upp av den dieten istället...

Lite tips på vägen bara om du vill få en skjuts! :)

Anonym sa...

Martina skriver som vanligt roligt och igenkännande. Men tyvärr kan inte jag heller påstå att jag börjat springa som en tok. (än) Inte helt fel med powerwalks heller! Heja heja!

Vitae stilo sa...

Vad duktig du är! Är så skönt när man kommit igång och fått ett flyt i träningen... och naturligtvis roligare med fina träningskläder.

Kämpa på hjärta <3

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Ninelin sa...

Bra där! och fina byxor :-)

Kram N

Marie sa...

Lägg till stavar på dina PW. Höjer förbränningen och ger bättre träning för hela kroppen.