onsdag 16 oktober 2013

ONSDAG & NY KOFTA & RABATTKOD







En riktig höstkofta i preeecis min stil, denna fina fann jag hos Lantliv och märket är för mig helt nytt - Jascha Stockholm. Tror den här koftan kommer bli en riktig favorit i garderoben, perfekt till svarta leggings ett svart linne och några tuffa boots:)




Hej hallå!




Här har jag precis kommit tillbaka från en skön Pw, det var verkligen välbehövligt, för ögonen höll på att gå i kors på mig innan, ville helst krypa ner i sängen igen och sova bort förmiddagen ha ha! Men nu, nu har jag vaknat till och känner mig riktigt pigg igen:)


Idag vänner bjuder jag på en fin rabattkod att använda hos mysiga lifestyle butiken Lantliv. Det är nämligen så att webshopen firar två år, hipp hipp, och sånt måste ju såklart firas lite extra eller hur:) Koden "jubileum" ger 10% på allt, gäller den här veckan tom. sön.


Nu dags för lunch!


Ha en fortsatt fin onsdag, så ses vi snart igen!



KRAM









7 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Sååå fin!
Skulle vara en storfavorit om den hänge i min garderob också.

Ha en fin kväll
Kram på dig

Gabriella sa...

Åh vilken fin kofta! Kul med lite höstnytt:)
Kram

Vitae stilo sa...

Den var supersnygg, en riktigt härlig kofta som man kan krypa in i när som helst... såna kläder gillar jag ;-)

Kram fina Mia
Helen
www.vitaestilo.se

Ninelin sa...

Superfin kofta, precis i min stil också.

Kram N

LIVSGLITTER sa...

Så mysig!

Anonym sa...

Härlig kofta, tur att jag inte har så långt till Dalarnas bästa butik. Vill gärna prova innan jag slår till. Trevlig helg :)

Okidoki sa...

Åhh helt underbar kofta, vill ha!