lördag 12 oktober 2013

ISKALL LÖRDAGMORGON







En ny mysig pläd i barnens tvsoffa (några av er har redan sett den på instagram kanske;), denna fina mörkgrå med vitt mönster kommer från Chhatwal & Jonsson och jag har köpt den på Esq här i stan (Esq har inte än någon netbutik (än!) utan bara fysisk butik här i Linköping på Bokhållaregatan, men de finns på instagram som @butikesq och hittar du något du gillar kan du alltid ringa butiken och be dom skicka om du inte har möjlighet att besöka:).




God morgon vänner!





Här ska vi precis ge oss ut i den soliga iskalla lördagsmorgonen (det är frost över hela gräsmattan:S). Ridskola väntar och det är bara det mysigaste att åka dit och sniffa på varma mular och njuta av härlig stalldoft, finns nog inget bättre:)



Önskar er en fin lördag!




KRAM











4 kommentarer:

Anonym sa...

Superfint!

Joys and inspiration sa...

Den är jättefin! Har själv kollat på den ett tag. En fråga om kuddarna dock - är linnet inte lite hårt? Eller mjuknar det med tiden?

Vitae stilo sa...

SÅ snyggt med vit soffa, ångrar ibland att jag inte valde det, men när man bara har en soffa som man ständigt sitter i så hade den nog blivit solkig fort, lever på hoppet om att en vacker dag bo i hus igen, och DÅ ska jag ha en vit soffa ;-)

Jättefint vännen!

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

maria at inredningsvis sa...

Härliga bilder du bjuder på härinne:) jag följer nu på bloglovin och hoppas du följer tillbaka.

Kolla in min blogg på Onsdag...en underbar barnbutik:)

Ha en skön fortsatt vecka

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning