tisdag 8 oktober 2013

HEJ TISDAG





Hej fin ni!




Ni tappra som kikar in här trots att jag inte ens har gett er ett livstecken på flera dagar:S Det är inte alltid lätt att jonglera heltidsjobb med nattskift och familjeliv och så en liten blogg på det, nej sannerligen inte. Därför blir det lite så här ibland, lite glest mellan inläggen. Hoppas ni förstår:)


Just nu försöker jag förtvivlat vakna till liv, att vara vaken nattetid är verkligen inte min grej. Nej på natten ska man sova, även en kvällsmänniska som jag behöver faktiskt det!


Jag hoppas ni har fått en bra start på nya veckan i alla fall:)



KRAM







4 kommentarer:

Fredrika sa...

Så blir det ibland och jag förstår om du är lite luddig i mössan efter alla nattskift. Jag skulle vara helt snurrig och konstant sömnig..:)

Ha en fin tisdag:))
Kram Fredrika

HOUSE of ADELA sa...

Å jag är precis tvärtom och älskar nattjobb och är en zoombie vid tidiga morgnar...tänk vad man är olika;)
Vi är här även om det glesnar ibland;))

Kramar
Adela

Anonym sa...

Självklart förstår vi, även om man saknar dina härliga, good felling inlägg :) :)

Hoppas du vaknar till snart hi hi .

Kramiz och ha fortsatt fin fin dag!!

mvh Fia-Lotta

Anonym sa...

En kram till dig<3