onsdag 30 oktober 2013

HEJ LILL-LÖRDAG





Danska Walther & CO har länge varit favoriter när det kommer till juldekorering. I år ser vi, precis som förra julen, mycket mässing vilket jag tycker är urtjusigt i juletider (tänk snart är julen här, inte många veckor kvar:)!



Tjing finaste bloggis!



Mår ni fint denna lill-lördag?


Här är allt så himla skönt, älskar verkligen att vara ledig med barnen. Vi har tagit sovmorgon och ätit frukost sent, byggt en koja och läst böcker. Jag har även haft lite tid att rensa inkorgen, så jag hoppas ni som mailat mig nu har fått svar på det ni undrar. Den där inkorgen har väldigt lätt att fylla på sig och ibland är det svårt att hinna svara er alla, men jag hoppas ni har överseende med det!?

Nu ska jag börja fixa till mig här och hoppa ur mysisarna för i kväll blir det Tapas på favoritrestaurangen Aioli och det ska bli sååå gott:)


Ha en fin fortsatt dag vännen!



KRAM









4 kommentarer:

HjärtatsVitaHem sa...

Walther och co har mycket fint nu till jul! :)

Kram Jenny

Isn't she lovely sa...

Ser lovande ut för julen 2013 :)
Nu är det inte utan att man längtar lite!

Kram Anette

anettan sa...

Nog längtar jag till advent. Tycker tiden innan jul är mysigast faktiskt. Kram Anette

Ninelin sa...

Fint!

Happy Halloween :-)

Kram N