måndag 28 oktober 2013

GOD MORGON NYA VECKAN





Igår vek jag Pom Pom's till Alice rum, nu klurar jag bara på vart jag ska hänga upp dom och hur:) De pastelliga Pom Pom'sarna hittade jag i Leila's General Store.




Hej vänner!




Här har nya veckan startat tidigt, trots att vi är lediga. Den här tidsomställningen tar ju ett tag att vänja sig vid hrm:S

Dagens planer är inte så mycket förutom att vi måste ta oss till stormarknaden och handla. Igår städade jag hela huset skinande rent och tvättade all tvätt, så nu fattas bara det där fyllda kylskåpet innan allt känns så där tipp topp igen! Senaste veckan har vi nämligen inte hunnit med så mycket eftersom all tid har gått till att slipa, måla och fixa med golvet i vardagsrummet, så då får man göra städning och allt annat hemmafix på helgen (tycker alltid det är skönast att ha det gjort innan helgen egentligen)!


Dags att fånga den här måndagen mao.:)



KRAM










4 kommentarer:

Mirre Syr sa...

Ja, visst är det underbart när allt är nystädat! Tråkigt under tiden , men oslagbar känsla efteråt!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Godmorgon fina du!
Låter skönt med allt städat och tvättat, nu får du njuta av dagen med dina fina flickor.

KRAM

LOPPISLIV sa...

Visst är det skönt när man storstädat och fått i ordning. En härlig känsla!! Spänannde med ert vardagsrumsgolv, såg bild på insta blir kanonfint. Precis vad jag vill göra med vårt dvs vitvaxa vår ekparkett. Berätta gärna mer. Slipar ni själva??

Ha en fin start på nya veckan!
Kram Paula

Helenas enkla vardag sa...

Här har huset varit upp och ner ett tag. Köksrenoveringen har tagit längre tid än jag trodde. Det ska bli så skönt när det är klart.
Kram Helena