torsdag 5 september 2013

NYTT I KÖKET








Jag är så himla nöjd med de nya fina tavlorna i köket. Det blev peeerfekta på väggen där:) (Köksposterna är hemklickade från Drythings.se och jag har faktiskt inte sett dom någon annanstans så det är lite kul att ha dom, numrerade är dom med. Inramningen fixade en lokal rammakare åt mig eftersom måttet var lite udda!)



Hej raringar!



Idag är det studiedag här hos oss och Emma mår lite bättre och är feberfri idag. Bara liiite ont i halsen och snorig nu! Jag håller på att fixa det sista inför trippen i morgon (jag looovar berätta vart jag ska, men det är inom sveriges gräser och tillsammans med en riktig go bloggerska och vi ska träffa fler likasinnade - ska bli sååå kul tjejer;)

Nu ska jag upp till affären och hämta ut ett paket på posten med en sak jag beställde igår (ännu mer nytt till köket;), nämligen den här uuurfina marmorskärbrädan från House Doctor:)


Vi ses lite senare!



KRAM









15 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, fin skärbräda, det är så konstigt att flera bloggerskor får lika skärbräda samtidigt. Är det gåvor ni får? Kram

LIVSGLITTER sa...

Ojooj så snygga! Passar himla bra i ditt fina kök <3

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Hej! Jag kan bara svara för mig själv och jag har betalt mig med skattade pengar utan någon som helst rabatt:) Vad det gäller andra så kan jag inte svara på den frågan faktiskt! Jag såg skärbrädan redan på formexrapporterna och blev sugen på den, har väntat på att det skulle komma i lager någonstans:)

Kram på dig med!

M


Anonym sa...

Verkligen fint blev det med tavlorna! Perfekt med vit ram. Jag ska nog ta hem ett par jag med... :)
/Lottie

Helenas enkla vardag sa...

Supersnyggt i köket. Spännande att höra vad du skall göra!
Kram Helena

pilotfrun sa...

Jättefina tavlor! Och så många fina och inspirerande foton här inne hos dig. Ditt/ert badrum är ju bara fantastiskt fint. Vi bor för närvarande i Spanien men tanken är att vi ska flytta tillbaka till Sverige om ett år och då eventuellt bygga nytt.
Kram

MITT VITA HUS sa...

Tack tjejer för era hälsningar:)

Helena: Du får vet i morgon och håll utkik på instagram, blir säkert uppdaterat där först;)

Pilotfrun: Tack rara du<3 Åh Spanien låter underbart, men klart man kan längta "hem" efter ett tag:) Kul med nytt då:)

Kram

M


Anonym sa...

Finaste tavlorna! - hade gärna fått pryda mina köksväggar också :)
/ Frida

LIFESTYLE by Sessan sa...

Ohhhhh vad snyggt det blev!! Det riktigt svider i ögonen av vill ha kärlek. Otroligt snygga pics dessutom.

Njut Kvällen kära

Anonym sa...

Tjingeling på dig
Vore kul o se nya marmorbrädan i köket imorgon med lite fredagsost på..
ha det!!!

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Nope, det blir ingen fredagsost här inte i morgon, har annat på G! Du kan skåda den om du klickar på länken till butiken jag köpte den i! Ha det du med!

Tjing

M


Majsan sa...

Marmorbrickan har jag sett hos 3 bloggare idag och tavlorna från Dry Things hos 4... Sammanträffande??

Sofia sa...

Vad är för rullgardin du har i det fönstret? Är ute efter ngt liknande till vår hall. :-)

Anonym sa...

Skärbrädan är såå snygg!! Jag beställde samma posters, men skickade faktiskt tillbaka Oyster-planschen, tyckte det såg ut som en vagina som satt på köksväggen :) Ha en fin helg! Kram Anna

Johannas nya blogg sa...

Vilka snygga tavlor!