söndag 1 september 2013

NU ÄR DET HÖST PÅ RIKTIGT












Höstigt hos favoriten Tine K. Gillar färgskalan (inte helt oväntat;) Nu kliar det lite i fingrarna på att höstnyheterna ska börja komma in i alla butiker. Man är riiiktigt nyfiken på att få klämma och känna lite:)




Välkommen september!



Ja idag känns det faktiskt riktigt höstigt ute - häärligt:) Solen skiner och lite kyligare vindar blåser och luften känns så där frisk. Jag är sugen på att idag ta tag i alla tomma krukor ute och se över trädgården och göra lite höstfint. Men först ska små skatter skjutsas hit och dit. Det är visst kompis-dejter men bio och allt möjligt som ska hända här idag:)


Önskar er en fin söndag! Få se om jag hinner kika in lite senare igen:)



KRAM









6 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Vilka underbara bilder du bjuder på dig!

Har precis lagt min första beställning hos Tine K Home och längtar så tills varorna trillar in i min lilla butik!

Hoppas din söndagskväll blir fin!

Kram kram
Maria

Mirre Syr sa...

Ja, nu är det höst, men du piggar upp med så fina inspirationsbilder!

Mimmi sa...

Fina inspirerande bilder :)
Gillar verkligen taklampan med 2 skärmar, Nu är det bara att hoppas att den kommer i fler färger...

Mvh Mimmi

Tina sa...

Herlige bilder fra favoritten tinekhome. De lampene må bare i hus :)

LOPPISLIV sa...

Toksnyggt!!!

Anonym sa...

Apropå höst - men framför allt vinter - hoppas jag på tips av dig.

Jag har en dotter som fyller 8 i september. Tidigare år har vi alltid valt ytterkläder från Polarn o.Pyret, som känts pålitligt och bra. Nu vill min tjej gärna ha en annan jacka. Hur gör du? Är ute efter en riktigt varm vinterjacka. Beställde en från PompDeLuxe men den var alldeles för tunn för att hålla en kall vinter.

Några tips? Snälla? Hur gör du?

Kram Heléne