fredag 20 september 2013

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG








Nej för idag är det Emma's födelsedag hurra hurra hurra!

Vår kloka fina omtänksamma Emma, 11 år idag! Det känns fortfarande verkligen som igår hon föddes den där septembernatten. Visst det säger man ju alltid, fast det känns verkligen så!

Vi uppvaktade henne tiiidigt i morse med frukost på sängen, födelsedagssång och såklart ett helt gäng med fina paket (kolla in hur coolt papper jag hittat på Lagerhaus, perfekt till en liten tweenie:). Tyvärr fanns det ingen häst i paketen (det som såklart stod överst på listan;), men det var en hel ryktlåda fylld med allt du kan tänka dig behöva (och lite till) för att sköta en häst till den stora glädjen. Sen var det saker som alla små tjejer gillar, parfymer (det ska vara Victoria Secret, det är verkligen hetast just nu;) , smink och kläder och så lite piff till nyfixade rummet:)


I kväll blir det kalas för nästan hela släkten här, så bäst att sätta fart!


Er önskar jag den finaste fredag!


KRAM








9 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Då har vi barn i samma ålder du och jag. Min O fyllde 11 igår och vi ska också ha kalas ikväll. Hälsa och gratta.
Kram Helena

Merete sa...

Gratulerer med 11-åring! Og ha en fantastisk feiring!

Helgeklem Merete :)

Anonym sa...

Du har inte svarat på vilket nummer det är på gråa väggfärgen??
MVH

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Inlägget är uppdaterat så kolla under bilden, där står det😘 (NCS S-2000-N)

Kram

M


Vitae stilo sa...

Hoppas Ni får en mysig kväll <3

Fredags kramar från mig :-)

Grodmamman sa...

Stort grattis till Emma!:)
Vår dotter blir 11 år i november.
Kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Stort Grattis till dotra din!
Kul med kalas..:-)

Ha en mysig helg
KRAM Susanne

Gabriella sa...

Hurra till er Emma! Vilka fina paket:) Hoppas hon fått en fin dag!
Kram

Anonym sa...

Vad fina paket... vore kul att sr innehållet... behöver inspiration till en blivande 11-åring... Tack!
Hälsn. Tina