söndag 8 september 2013

I HÖGANÄS







Nu har jag landat här hemma igen. Helt fylld med inspiration och nya insikter inför hösten och en massa fina minnen från vår lilla bloggtur till Helsinborg. Det har varit tre riktigt intensiva dagar, men jag hade lätt kunnat stanna fler och bara fått njuta ännu mer av salt havsdoft och det vackra skånska landskapet. Nu får ni njuta av ännu mer fina bilder från vår resa och denna gång från Höganäs och Butiken/Magasin 36, dit Helena och jag tog oss efter vi hade besökt Blackballoon. Jag hade ju sett bilder från Anna-Malin och hennes besök där, så jag ville så gärna åka dit. Väl där kom jag på att jag nog faktiskt varit där tidigare, fast för ganska länge sedan:)

I morgon ska jag visa er bilder från det absolut finaste stället jag sett. Jag hoppas kunna förmedla den magiska känsla jag fick när vi var där idag!


Fin kväll vänner!



KRAM










8 kommentarer:

PIAZZAN sa...

Ja det är framför allt
en fantastisk miljö där på Magasin 36 :) ...

Har ju följt er via instagram och ser ut som ni haft en väldigt trevlig helg .

Kram
Pernilla

Anna sa...

Härliga Höganäs! Så mycket fin inspiration!

Madame Edith sa...

Ojojoj tänk att hänga en sådan på väggen!

Det fanns mycket fint :)

Kram Madame Edith

Vitae stilo sa...

Vilken härlig träff ni verkar haft, och som vanligt fantastiska bilder <3

Vi får ha en fotokurs också när vi ses ;-)

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Mirre Syr sa...

Vilken härlig utflykt i trevligt sällskap och så fina saker!!! :)

Ninelin - we remember moments sa...

Härliga bilder. Dit skulle jag också vilja åka. . .
Hoppas du får en fin vecka.
Kram N

Livet på landet sa...

Åh vilken mysig utflykt ni haft..riktigt fina inspirerande bilder!
Önskar dig en härlig ny vecka!

Kram Helena

Anonym sa...

Tycker du har en så härlig blogg! Du skriver och inspirerar såå :)

Ville bara säga det!

Kram Fia