söndag 15 september 2013

HÖSTNYTT HOS FAVORITEN BEACH HOUSE





Hej igen!




Kikar bara in en snabbis här för att se om ni har kolla på vad min favorit Beach House kommer med i höst? Det är både nya färger på lakanen och diverse andra produkter. Här nedan ser du några av mina favoriter:)



Till exempel dessa suuupergosiga alpacka tofflor (hur nice skulle det inte vara att ha dom på fötterna i höst så säg:) och så kan man matchi matchi med sin lilla - naaaw:)






Nya påslakan i fina grå toner, me like a lot! Man sover ju som en prinsessa i dessa lakan och jag säger som jag sagt typ tusen gånger förut, har du inte provat så gör det!  Jag vet de är liiite dyra med så värda sitt pris:)




Denna filt i curry smoke, ja hur fin är inte den med?! Den är också ny i hösten sortiment a/w 2013.


Nu blir det filmmys i soffan här, har tänt en massa ljus och tagit fram en liten ostbricka till me and my honey. Så fin kväll säger jag, så syns vi i morgon igen:)




KRAM








Detta inlägg är i samarbete med Beach House Company.


Inga kommentarer: