tisdag 24 september 2013

HEJ TISDAG & LITE HÖSTNYTT




I'm a sneakers girl. Japp, jag älskar sneakers och de här godingarna från Ash (från Biskopsgården) i mjukt skinn är mina absoluta favoriter och därför fick det bli ett nytt par, denna gång i svart till hösten.



Hej finaste ni!



Här gick helgen rasande fort, kalas och jobb. Kände mig både fysiskt och psykiskt utmattad igår. Ibland har man liksom bara för mycket som snurrar runt och man glömmer andas. Idag vaknade jag med en påminnelse i tidningen, fällde en tår, men mindes allt roligt vi varit med om. Hoppas du har det bra i himmelen P...

Nu ska jag snart ner på stan och träffa min fina vän och ventilera lite, känns välbehövligt en dag som denna. Sen är jag nog på spåret igen:)

Idag visar jag er lite bilder på lite höstnytt som jag handlat till mig själv. Älskar hösten och få ha en skön scarf, en mysig kofta och en gosig mössa på. Jag letar dock fortfarande efter den perfekta koftan!





En mjuk poncho i finaste cashmere från Davida också i svart (svart är verkligen så rätt i höst och peeerfekt eftersom jag älskar svart:).



En zebra-randig scarf från Stylesnob (favvomärke) som jag fann hos Nordljus, hur fin som helt till nästan allt!




Också mössan, den mysiga grovstickade från Dondup (hittade jag också på Biskopsgården).


Åh vad jag tycker om skorna från Ash, så mjuka och sköna och tuffa.




Nu måste jag kila här, ska försöka hinna kika in till er igen idag! Men tills dess får ni ha det så fint:)




KRAM









13 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Supersnyggt blir det på dig!
Kram Lotta

HOUSE of ADELA sa...

Mmmm vad mycket snyggt! ponchon är ju urfin och scarfsen har jag med och älskar den;)

Kramar fina!
Adela

pilotfrun sa...

Riktigt snygg outfit! Jag gillar också mina sneakers från Ash, som jag har i en brunbeige färg. Är allt lite sugen på svarta jag också.
Kram
Rebecca

Sara sa...

Jättefina saker :) passar perfekt till hösten!

Anonym sa...

Gillar din stil massor:)

Gabriella sa...

Så mycket fint du hittat dig! Gillar speciellt den härliga sjalen:) Hoppas du och din vän fick en fin stund och att du fick ventilera lite tankar!
Kram

Natasha @ Northern Light Blog sa...

Loving the High Tops in leather!!

anettan sa...

Så mycket fint du hittat, alltid kul att shoppa lite nytt. Kram Anette

Elin sa...

Supersnygga skor, vart hittade du dom?

MITT VITA HUS sa...

Elin: På Biskopsgården:) Hur sköna som helst:)

Kram

M


Ninelin sa...

Så fint! Precis min stil.

Kram N

Anna sa...

Gillar verkligen!! Mer sådana inlägg! ��

Villa Carl Larsson sa...

Så ursnygga skor. Blev sugen jag med. Hur är de i storlek?

Mvh Josefin