måndag 30 september 2013

HEJ NYA VECKAN







Älskar min fina kritvita urna från Tine K som jag köpte hos Jenny på Blackballoon. Snart ska jag få ställa den på plats, när nya skåpet till vardagsrummet kommer:)



Hej hallå!



Ny vecka och idag är det sista dagen på september. Man kan ju undra vart denna månad tog vägen liksom?! Det gick i alla fall rasande fort för min del. September är faktiskt en av mina absoluta favoritmånader så den hade gärna fått varit några dagar längre;) 

Idag har jag har ägnat förmiddagen åt att tänka ut en fin present till någon rar som fyller år i morgon! Dock är det ju alltid suuupersvårt att få till det så där klockrent, men vi får se om han blir nöjd;)


Hoppas er nya vecka startat fint:)



KRAM








6 kommentarer:

Sofia sa...

Vad fin den var i helvitt! Gillar de mönstrade också, men den där lär man ju aldrig tröttna på!

Att alltid vara den som är den sa...

Tjenixxen :)

Otroligt vacker vas!

Jo, jag är lite nyfiken på vad du använder dig av för kamera och i vilket redigeringsprogram du kör dina kort i? Hursom, så knäpper du väldigt härliga kort! :)

Ha en fin kväll!

Varm kram
Emma

anettan sa...

Förstår att du gillar den vasen....jätte fin. Hoppas du har en bra tisdag. Kram Anette

Vitae stilo sa...

Supersnyggt vännen!

Jag förstår att du längtar till nya soffan kommer.... vi måste ses snart också..

Kramiz
Helen
www.vitaestilo.se

Gabriella sa...

September är också min favoritmånad, underbart med höst. Men håller med dig om att det gått rysligt fort! Jag kan inte förstå att det är oktober nu. Så fin vas, den läckra växten passade så fint till!:)
Kram

Att alltid vara den som är den sa...

?