tisdag 3 september 2013

DET HÄR GÖR MIG LITE MALLIG









Ni får ursäkta rubriken, men jag blir faktiskt så himla himla mallig när jag ser det här. Min bild på vårt badrum, som jag sålt för annonsering till Marrakech Design i ett fint magasin och på en hel sida också whoohoo:) (tack för tipset Therese;)

Vi är så himla nöjda med vårt fina golv i badrummet, älskar de marockanska vackra handgjorda plattorna i vackra grå toner och det ger verkligen badrummet en härlig lite annorlunda känsla! (här hittar du bilder på badrummet)







26 kommentarer:

Anonym sa...

Be inte om ursäkt för att du är glad för ditt badrum =) Det är hujjedamig snyggt ;-)
// Catarina Uddevalla

Weronica - En mammas dag sa...

Skoj! Well done!

Maria i Lilla villa vita sa...

Så roligt!

Såg annonsen i tidningen och kände faktiskt igen det, misstänkte att det var hos dig...

Bra gjort!

Kram Maria

Benita sa...

Grattis! Så fint!

Anonym sa...

Japp smart av dig. Men du har knappast kommit på idén självgoda människa.
Hela din blogg är bara ett stort härm av en blogg och du stjäl bara idéerna från andra. Usch.. du borde skämmas.

Mimmi sa...

Snyggt, klart du ska vara stollt :)

Mvh Mimmi

dnyahuset sa...

Självklart ska du vara stolt. Badrummet är ju superfint! Vad kul! Fy skäms du anonym som skriver så elaka saker. Har du inget vettigt att skriva så skriv inte alls. Skäms!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Klart att du ska vara stolt!
Du är jätteduktiga och nu har sååå fint💗

Kram på dig

Helenas enkla vardag sa...

Tycker du ska vara riktigt stolt att gå vara med i tidningen likaså på banderollen frå Bazaar. Tycker inte du härmar någon annan blogg. Du är helt din egen. Sen att vi alla gillar samma saker är väl bara kul. Kram Helena

Anna sa...

Det är så fint Mia, du ska vara så stolt, finns ingen som har ett badrum som ditt!

Stor Kram Mia!

Kan inte låta bli...Hörru du anonyma, vem gav dig luft? Kryp tillbaka till ditt bittra lilla hål du kom fram ur och stanna där!

♥ Fyra årstider sa...

Mia, du har så mycket talang med kameran..du vet vad jag tycker..det borde utvecklas. Du ska vara riktigt stolt och klappa dig på axeln.Heja dig!

Kram Lotta

Fia sa...

Självklart ska du vara stolt och glad! Sträck på dej ☆ ert hem är fantastiskt å badrummet är to die for☆

Gabriella sa...

Åh så roligt, grattis till dig! Ser fint ut och är ju underbart med marockanskt kakel:)
Kram

Anonym sa...

Så klart att du ska vara superstolt!!! Du är din egen och alla hämtar vi väl inspiration från varandra när vi gillar samma stil!?! Jag har skrivit det förut och här kommer det igen: du verkar var en sån gullig och jordnära tjej som jobbar hårt och därför kan unna dig lite snygga inredningsprylar. Fy för avundsjuka människor, tragiskt det är vad det är! Stå på dig och fortsätt med det du gör!!

KRAMAR från Hanna E

Eva sa...

Jättefint och klart du ska vara mallig! Bort med jante och avundsjuka. Eloge att du inte bryr dig om att bemöta de som neggar.

LOPPISLIV sa...

Klart du ska vara mallig!! Ert badrum är ju fantastiskt fint, och klinkersen på golvet såååå snyggt!!
Jättesmickrande att de ville ha ert badrum med i katalogen. Sträck på dig!!! :-))

Stor kraaaam Paula

Erika sa...

Ert badrum är jättefint så var stolt! Kul :-)

Ha en fin dag!

Tina sa...

Badet ditt er bare nydelig, flisene er som et maleri :)

chatarina sa...

Hej! Klart du ska vara mallig :) det är ju så fint!! Lyssna inte på negativa kommentarer som är så elaka, alla inspireras vi ju utav andra, det är väl det bloggar är till för? Jag tycker att du verkar vara en så fin och trevlig person.
Kram!!

Anonym sa...

Du ödmjuka bloggerska är så helt klart värd detta, dina bilder är så fina och ditt badrum är prick på:)

Massa kramar från mig<3

MITT VITA HUS sa...

Tack rara ni tjejer för era hälsningar, sträcker på på och känner mig lite mallig idag med faktiskt då jag hittade annonsen i nya Elle Interiör med:))

Kraaam

M


Nazima sa...

Såklart du får lov att vara stolt och lite mallig! Det är tyvärr den svenska Jantelagen att man inte "får lov" att vara nöjd över nåt man gjort , nu måste jag ju köpa Elle interiör och kika!
Tack för all inspo och väldigt trevlig ton i din blogg!
Kramar i lass!

Anonym sa...

Klart som korvspad att du skall vara stolt, vem hade inte varit det? Dels över att ha ett så snyggt badrum, dels över att vara en sådan duktig fotograf.
Tråkigt att läsa andra människors tråkiga kommentarer när de skriver sådan jä-la skit. Avundsjuka och missunnsamhet är nog bland det fulaste jag vet. Usch!
Tackar för dagens titt och önskar dig en najs dag!

/Johanna/Kollijox75

Isa sa...

Grattis! Underbara foton på en vackert badrum. Jag förstår verkligen att dom ville ha dina bilder!

LIFESTYLE by Sessan sa...

Nämen du, KLART du skall vara mallig!!
Badet är ju helt amazing, bilderna vackra & kommer det på tryck på glansigt papper är ju det skit kul uppriktigt sagt.

Jag har själv något jag kommer vara skit mallig över snart, får bara inte säga ett knyst ännu & hur svårt är inte det :P

Så blås upp dig en stund & var hur mallig som helst ;)

Stora kramar från Sessan

Anonym sa...

Underbart badrum! Så glad att jag "hittade hit".