torsdag 19 september 2013

BUSY BUSY DAG & DAY NEWS











Phu vilken dag! Fart runt som en galning, handla och fixa inför morgondagens kalas och så städa och slå in paket här hemma. Tror ni jag höll på att bryta ihop när jag inser att jag inte hittar en av presenterna jag köpt!!! Jisses, jag har nog vänt upp och ner på huset tillsamman med Alice (det som liksom redan innan är i total oordning:S). Det här är så inte likt mig som är den mest ordningsamma och petiga, hon-som-aldrig-kommer-för-sent-typen. Gaaahh! Det var bara ta sig ner till stan igen och fixa en ny likadan inne på Esq! Men där höll dom ju på att packa upp både Day Home nyheter och House Doctor nyheter så det gick väl ingen nöd på mig;)


Iallafall, måste bara säga att det är så mycket fint som kommer i höst från alla mina favorit märken. Det här är nog den finaste hösten i inredningsväg om du frågar mig. Kika bara på lyktorna ovan från Day, svarta med guldig insida. I loooove them (vi har ju pratat om det här, lyktor kan man inte ha för många av eller hur;)??)! För dig som inte bor i stan så finns dom här på Hvita Villan att beställa. Och ni missa inte kika på porslinet från Day, det med spetskant som är nytt mönster för hösten, är ju bara sååå fint. Ska nog komplettera min frukost servis med det mönstret:)


Nu dags att slå in de sista paketen! Vi ses i morgon igen!



KRAM







1 kommentar:

anettan sa...

Haha förlåt men jag skrattar lite, jag är super bäst på att gömma undan saker och sedan glömma vart jag gömde dom......så jag kan förstå dig? Kram Anette