onsdag 11 september 2013

BLOGGMIDDAG PÅ PIAZZA
















På lördagskvällen var det dags för vår lilla bloggträff. Anna-Malin hade bokat bord till oss på en av restaurangerna i Helsingborg - Piazza, där vi skulle ses halv sju. Jag var riktigt pirrig i maggropen kan jag säga över att får träffa dessa duktiga och superkreativa tjejer som man länge följt och inspirerats av. Jag kan lova att det blev många skratt över både gott bubbel, vin och god mat och det blev några timmar som kommer för alltid finnas kvar i minnet (hoppas vi kan göra om det någon gång tjejer:).

Vi som träffades var (förutom då Helena & jag) Anna-Malin på Helt Enkelt, Jannice på Simplicity, Annika som äger och driver My Habitation, Kajsa på Enkla Ting, Jenny som har Blackballoon & Fotograf Therese Romell. Vi nöjde oss inte bara med middagen utan försvann också ut en stund i Helsingborgs nattliv till Bara Vara, för drinkar och ännu mer trevligheter, innan det var dags att gå vägen bort till Hotellet och krypa ner i den fluffiga sängen.


Jag känner mig så laddad och inspirerad inför hösten av denna lilla resa. Tänk så mycket man kan vinna på att blogga, det är helt fantastiskt vad fina saker det har fört med sig. Det känns fortfarande nästan inte sant att dessa fina ödmjuka tjejer ville träffa mig:)




KRAM








5 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder! Ni ser ut att ha haft riktigt trevligt tillsammans:)

Kram

Emma sa...

Klart att tjejerna vill träffa dig! Du inspirerar massor och har en väldigt trevlig blogg.

Tinas lilla vrå sa...

Åh vad trevligt ni verkar haft det! :-) Blir lite avis.

Man känner verkligen er tjejers styrka, kompetens och kreativitet genom dina bilder och text!

Ha det så gott i torsdagskvällen och till helgen. :-)

Kram från T

Gabriella sa...

Åh så mysigt och härligt det ser ut! Vilken trevlig helg det lät som:)

baraetthem sa...

Så fina bilder!! Och ni ser ut att haft det mycket trevligt ihop:) Lampkronan förresten är ju bara to die for!

Krya på dig och hoppas du känner dig bra imorgon!
Kram fredrika

(tack förresten för svaret på överkastfrågan, hittade till slut ett liknande då det du har inte fanns där jag bor. Äntligen:))