fredag 27 september 2013

ÄÄÄÄNTLIGEN FREDAG











Hej fredagsfirare!



Jisses vad jag längtat efter att helgen äntligen skulle komma! Är helt slut efter den här veckan, jobb jobb och lite mer jobb och så allt det där när man kommer hem, skjutsa till aktiviteter, laga mat, tvätt, ja ni vet! Gick till och med och la mig vid nio igår kväll, har väl aldrig hänt förut;) Just nu är jag egentligen på språng ut igen, fast jag precis kommit hem. I kväll ska det nämligen bli lite party med kollegorna (just nu känner jag mig egentligen alldeles för trött för fest och helst av allt skulle jag nog vilja bädda ner mig under en gosig pläd i soffan och mysa med familjen, men av erfarenhet vet jag att sådana här tillställningar brukar bli riktigt roliga när man väl är där;). 


Så nu måste jag kila, jag ville mest kika in till er en snabbis bara för att önska er en riktigt fin start på helgen:)




KRAM






Psst, Mitt nya doftljuset kommer från Reunion/Nordljus, det doftar jordgubbar & champange och alldeles ljuvligt!



4 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Önskar dig en trevlig kväll & helg!

Må så gott
Kram på dig💗

Anna sa...

Hoppas du får en toppenkväll med dina kollegor! Känner igen mig så väl med att man helst bara vill vara hemma med sina fina , men så får man så himmelskt kul när man väl kommer iväg!! Önskar dig en trevlig helg med!! Stor kram från grannfrun

Emmakarin sa...

Det doftar verkligen underbart!!!! Hoppas du hade en trevlig kväll!!!! Ha en fortsatt trevlig helg!!! Kram

Emma sa...

Det doftar verkligen underbart!!!! Hoppas du hade en trevlig kväll!!!! Ha en fortsatt trevlig helg!!! Kram