tisdag 27 augusti 2013

VILKEN SENSOMMARKVÄLL






"Mamma det här är livet" säger min lilla skatt där vi sitter mitt ute på vår terass i denna underbara sensommar. Ja man kan väl säga att hon var prick på eller hur;)




Hej på kvällskvisten!





Mår ni fint vänner, har ni haft en lika fin tisdag som jag?:)


Solen närmar sig horisonten här nu och vi har flyttat in oss till soffan. Rätt nöjda efter att ha fått ytterligare en superhärlig kväll i varm sensommarsol och efter en god enkel grillad middag med kyckling, tzatsiki, halloumi och sallad, bara så här en helt vanlig tisdag:)

Jag tror nog jag kommer leva länge på den här sommaren och allt fint den har kommit med!


Vi ses i morgon igen!



KRAM








ps, Jag brukar alltid få en massa frågor om vart vårt svarta ute-bord kommer ifrån och vi har faktiskt byggt det själva. Inte så svårt alls. Korgstolarna är sköna favoriter från Ikea - Läckö, Baliparasollet kommer från My Habitation, monstergrillen är inte mitt hittepå, utan hans, han som gillar sånt;) Nästa år ska vår terass få sig lite mer inramning, vi trivs inte så jättebra med att ha det så öppet! Men som sagt det får bli nästa års projekt:)



6 kommentarer:

Gabriella sa...

Så härligt det ser ut på din bild! Verkligen ljuvligt väder tänkte jag när jag cyklade hem idag och njöt av solen. Inte en enda jacka i sikte, än:) Din dotter författade det bra måste jag säga:)

Ninelin - we remember moments sa...

Vilka fina bilder. Fantastiska dagar - och kvällar vi har. kram N

Anonym sa...

Otroligt fina bilder på eran kväll!!! Så härligt.
Tycker om din blogg så mkt, tack för underbar inspiration :))

Kram

/Fia Å

Anonym sa...

Så fint det ser ut!
Skulle vara roligt om du ville visa bild på altanen från lite längre håll, så man ser helheten mer!
Kram från Anna

MITT VITA HUS sa...

Tack tjejer för era hälsningar:))

Anna: Nästa år när det blir lite mysigare och ombonat där ute (vi ska fixa med lite staket runt då:) ska jag visa er hen helhetsbild, nu ser det bara tomt ut på långt håll;)


Kram


M


Junitjej sa...

SÅ underbart!!!