torsdag 15 augusti 2013

TORSDAGSKVÄLL






Här doftar det ljuvligt från nya doftljuset Bibliothèque/Byredo. Så länge jag önskat mig ett sådant här vackert ljus, jag kan verkligen inte sluta sniffa på det! Det doftar alldeles perfekt lagom mycket.



Tjing på kvällskvisten!




Jodå, det var två nöjda små tjejer som kom hem från skolan idag, det hade baaara varit roligt! Så roligt att man knappt ville gå hem faktiskt:) I morgon är det skola igen och vi får väl se hur många dagar det håller i sig med att vara jättekul (misstänker att det kanske inte kommer vara så hela terminen;)!?!

Men ikväll blir det mys framför sista programmet av Sommar med Ernst. Jag har laddat med en skön dusch och redan hällt upp ett glas iskallt vitt och ikväll ska vi prova den populära yogurtglassen från Yollibox (tack för tipset min fina vän) till myset. Har köpt hem både jordgubb, citron och passionssmak:)


Vi ses i morgon igen vänner!



KRAM






4 kommentarer:

anettan sa...

Jag älskar doftljus och har det lite var stans....... Jag hopar över Ernst tror jag och tar tag i dammsugaren i stället. Det låter väl kul? Kram Anette

LOPPISLIV sa...

Vackert ljus, fick ett från Malene Birger från en väninna, det luktar också helt underbart!!

Men du...vilka snygga hasbeens i förra inlägget!! De skulle jag inte tacka nej till :-))

Ha en fin kväll!
Kramis Paula

Livet är Underbart sa...

Mmmmm den yoghurt glassen är gudomligt
god! Hoppas du gillade den :) kram Jenny

Gabriella sa...

Härligt med lite vardagslyx:) Lät som en underbart skön kväll! Självklart tittade jag på Ernst, oj så han kan. Det blev ju fantastiskt fint!:)